Chiron

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lauriertje
Berichten: 9
Geregistreerd: 07-02-04

Chiron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 01:16

Chiron was een manege paard op Manege Veldt in Enge Wormer. Ik weet dat hij in Oostzaan is geboren in 1985 en dat hij een Gelderspaard is. Ik schat zijn schofthoogte op 1.78 ongeveer. Hij had een maanoog en zijn voorpluk was een banketstaaf plukje manen. Ik heb hem verzorgd tot ik ziek werd en niet meer naar de manege ging. Toen ik weer wou hoorde ik helaas dat hij verkocht was.

Ik weet niet of hij nog leeft. Hij was nou niet bepaald moeders mooiste en hij was erg eenkennig. Hij kon raar uit de hoek komen en zelfs aanvallen. Maar als hij je kon of je benaderde hem rustig en vol zelfvertrouwen, dan was er niks aan de hand. Dan was het de grootste schat die je je maar kon wensen. Hij kon kusjes geven op je wang en gaf voor een appel of brood graag voetje.

Ik mis hem. Elke dag nog. Ik zou zo graag willen weten of hij uberhaupt nog leeft. Ik zou dan graag willen weten of hij het goed heeft. Hij verdiend dat! Als iemand hem herkent... mail mij dan asjeblieft. lauriertje@planet.nl.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Lauriertje
Berichten: 9
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 10:34

Ik wel... Wat vreemd. Op een ander forum ziet iedereen ze wel Boos!

Lauriertje
Berichten: 9
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 11:13

Hij ziet er wel lief uit he? Knipoog

Lauriertje
Berichten: 9
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 12:29

Als de nieuwe eigenaar gen contact wilt, vind ik niet erg. Ik wil alleen weten hoe het met hem gaat en of hij uberhaupt nog leeft.

Lauriertje
Berichten: 9
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-04 12:43

Ik kijk er van op dat jullie hem mooi vinden! Iedereen op de manege vond hem vreselijk lelijk. Hij was wat lomp Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: elisespunky en 65 bezoekers