Mijn konijn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 14:24

skippy1 schreef:
*twee is leuker dan 1 voor je nijnen...anders wellicht n cavia erbij Ach gut
*vrouwtjes hebben naarmate ze ouder worden steeds meer kans op baarmoederkanker, uiteindelijk zelfs 80% kans dat ze t krijgen . Ik heb mijn vrouwtje daarom laten steriliseren bij een goede konijndeskundige dierenarts...(het kan daarnaast gebeuren dat een vrouwtje een beetje agressief wordt door haar hormoontjes). Wil je een vrouwtje laten steriliseren, kun je het t beste voor ze twee wordt laten doen, daarna schijnt een operatie riskanter te worden.
*mannetjes raken als ze alleen zijn snel gefrustreerd door hun hormoontjes Haha! , bovendien kan er moeilijk een ander bij, je kunt een mannetjeskonijn dus beter laten castreren.
Mij beide nijnen (Mannetje en vrouwtje) heb ik laten "helpen" en ze zijn supergelukkig saampjes en wij zijn ook supergelukkig met hen!!!! Nog een voordeel je konijn(en) laten castreren/steriliseren: ze zijn bij mij superzindelijk...liggen ze te slapen in de huiskamer...worden ze wakker, hup hup hup naar de bak, even plassen/poepen, terug naar t matje en... weer verder slapen... OK dan!

Op internet is trouwens een hoop te vinden voor iedereen die meer over nijnen wil weten!

Ik wil geen ruzie ofzo, maar iedereen die een konijn heeft weet hem toch wel te verzorgen? En..we hadden er niet om gevraagd ofzo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AlissaY, Hobbyhorse, purny en 20 bezoekers