Dure boswandeling..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 14:56

Ilindra"]
[quote="RolfX schreef:
Maar als er geen bordjes staan weet je ook niet dat je de wet overtreed Lachen


Vooral niet zelf nadenken, krijg je misschien hoofdpijn van.......
[/quote]

Goed inhoudelijk argument, klasse!
Ik heb zelf geen hond, dus ik weet verder niet wat al dan wel niet mag, maar is het dan áltijd zo dat honden niet los mogen in het bos? Of is het zo dat het in het ene bos wel of in het andere bos niet mag? Want dan is het bos verplicht bordjes neer te zetten.

Je kan het vergelijken met parkeren. Als je ergens parkeert en je ziet nergens bordjes staan dat je moet betalen, ga je toch ook niet toch maar even een parkeerkaart halen?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 16:47

RolfX"]
[quote="Ilindra"][quote="RolfX schreef:
Maar als er geen bordjes staan weet je ook niet dat je de wet overtreed Lachen


Vooral niet zelf nadenken, krijg je misschien hoofdpijn van.......
[/quote]

Goed inhoudelijk argument, klasse!
Ik heb zelf geen hond, dus ik weet verder niet wat al dan wel niet mag, maar is het dan áltijd zo dat honden niet los mogen in het bos? Of is het zo dat het in het ene bos wel of in het andere bos niet mag? Want dan is het bos verplicht bordjes neer te zetten.

Je kan het vergelijken met parkeren. Als je ergens parkeert en je ziet nergens bordjes staan dat je moet betalen, ga je toch ook niet toch maar even een parkeerkaart halen?
[/quote]

Dank je wel rolf Lovers
En ik wil er even bij vermelden dat je niet alle honden over een kam moet scheren. Ook houden wij onze hond altjd goed bij; ik weet als geen ander hoe irritant het is als honden opeens op je pony of paard af komen omdat sunny er zo een keer gigantisch vandoor is gegaan. ( die hond sloeg op tilt enzo.. ) Onze hond is heel erg goed afgericht; bovendien lijnen wij hem altijd aan wanneer we iemand zien ofzo. Dat was dus een onterecht oordeel, alleen had mijn pa niet gezegt dat er een auto aankwam waardoor mijn moeder hem dus gewoon bij zijn halsband vast had gepakt.
Laatst bijgewerkt door Flutterby op 08-02-04 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:50

De foto's zijn op zich leuk, maar wel balen van die boete.. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:55

Een hond moet altijd aangelijnd zijn tenzij je op een loslaatveld of loslaatbos bent.
Deze plekken zijn aangegeven voor andere plekken geldt een aanlijngebod.
In de stad staan toch ook geen honden aan de lijn bordjes en daar moeten ze ook aan de lijn.
Raar hoor als je overal bordjes nodig hebt om te weten wat je wel en niet mag Verward

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 17:11

Ilindra schreef:
Een hond moet altijd aangelijnd zijn tenzij je op een loslaatveld of loslaatbos bent.
Deze plekken zijn aangegeven voor andere plekken geldt een aanlijngebod.
In de stad staan toch ook geen honden aan de lijn bordjes en daar moeten ze ook aan de lijn.
Raar hoor als je overal bordjes nodig hebt om te weten wat je wel en niet mag Verward


Ben jij wel eens in dat bos geweest Verward nee. Dan begrijp je ook niet waarom het zo onduidelijk is. Fijn dat je die mening hebt; maar ik deel hem niet. Bovendien blijf je maar offtopic gaan nu; het ging om de foto's. Enjoy your waste of time zou ik zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:28

Flutterby schreef:
Bovendien blijf je maar offtopic gaan nu; het ging om de foto's.

Volgens mij vertel jezelf het hele verhaal en heet je topic zelfs Dure Boswandeling Verward
Als je daar geen commentaar op wilt hebben moet je alleen de foto's plaatsen Knipoog

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-04 17:40

Citaat:
Dus toen heeft mijn moeder nog een paar leuke foto's van de hond en van sunny gemaakt. En die wilde ik dus even laten zien