Paardjes los en onverwachts bezoek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Paardjes los en onverwachts bezoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 22:42

Even wat leuke foto's van vandaag Haha!

De 3 appies maar even losgelaten in de bak Knipoog
Links Fantast, rechts Rachel en liggend (het zou ook eens niet Rolleyes ) Indian Summer *LOL*
Afbeelding

Indy even lekker rollen
Afbeelding

Rachel: Hé er is wat te zien in de verte!
Afbeelding

Indy wordt ook wakker Clown
Afbeelding

Even bij het hek staan, dan kunnen we het beter zien >;)
Afbeelding

Het komt dichterbij *LOL*
Afbeelding

Het was m'n zusje Jaydee met Andy al hupsend en springend over de weg
Afbeelding

M'n zusje vroeg of ik even op Andy wou, tuurlijk dat willen we wel. Lekker glibberig op zo'n Engels zadel zeg, poe Bloos!
Andy was lekker gek in de kop (zoals gewoonlijk) dus ging even een stukje met hem langs de weg. Resultaat: 4 keer een rare sprong met een megabok erachteraan en al showend langs de weg Pling Terugweg nog mooier, ik ging a la Anky Tong uitsteken Tjee wat is die sterk zeg. En de meiden maar lachen natuurlijk (Cecilia, m'n zusje en een vriendinnetje) lekker pittig dat is 1 ding wat zeker is Cool

Ik moest natuurlijk even op de foto Haha! Deze is echt zo grappig, check mijn benen *LOL*
Afbeelding

Hier is hij alweer wat rustiger
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna ging m'n zusje weer weg, maar even stukkie meegelopen want Andy zat te blazen en te snuiven en was echt gek

Weer onze paardjes op de foto
Afbeelding

Indy in draf
Afbeelding

Rachel moet even de benen strekken
Afbeelding

Zo camoufleert een Appie zich (of nam ze stiekem een modder-kuur)
Afbeelding

Edit: valt me nu pas op dat m'n zusje haar zadel zo abnormaal naar voren had liggen Scheve mond

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 22:51

Echt raar om op een engels zadel te rijden als je dat niet gewend bent, maar wel handig dat er geen knop op zit als ze zo zitten te bokken Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 09:13

Stomme picserver grrrrr, nouja hopelijk doen de foto's het snel weer, anders heb ik voor niks zoveel moeite gedaan Boos!

Sily, Andy is in de bak al best pittig, maar mijn zusje is niet anders gewend Lachen Tja en buiten doet ie natuurlijk nog gekker, al had ze liever een pony gehad die wat rustiger is buiten. Ik zei nog tegen haar, als je niet meer durft, stap dan gewoon af en loop er naast verder. Maar dat wou ze niet Knipoog

Dank je Fabske, ja Indy wordt steeds een stukje groter, volgens mij is ze 1.47 alweer als ze niet meer gegroeid is Knipoog Rachel moet nog 3 maanden (-3 dagen) Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 09:32

horsewisper schreef:
hmm bij mij zijn het kruisjes!!


Zie ook mijn vorige bericht..

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 11:27

Ja nou weet ik wel dat het kruisjes zijn Rolleyes

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 12:50

junta_mellie schreef:
ik zie ze wel..
erg leuke foto`s hoor hahaha alleen die poseerfoto`s met jou der op moet je wle je benen iets meer naar achteren doen hoor Knipoog


Daarom vond ik ze net zo leuk om te plaatsen Haha!
Ziet er zooo dom uit Tong uitsteken
Ga toch maar eens vaker op een engels zadel zitten, zo wiebelig en apart als je het niet gewend bent *LOL*

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 18:59

En nou geef ik hem een *schop* want de foto's doen het weer!!
Gelukkig maar Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers