Buster, Rover, Duke ea. in vele posities!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Buster, Rover, Duke ea. in vele posities!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 18:22

Het was de bedoeling dat deze dag en op deze plaats de Achterhoek-meeting gehouden werd... Maar door het slechte weer konden veel mensen met trailers niet komen, en werd het dus een dag met ook veel niet Bokkers.
Wel een opkomst van 17 paarden! 6 hiervan mochten lekker samen in de bak (zitten 3 dekhengsten bij, dus niet alles tegelijk...)

Buster neemt jullie mee in een ondergesneeuwde bak!

Afbeelding


Tadaa; Buster rechts, zoon Rover links, en wei-maatje Duke in het midden

Afbeelding


Ondanks de harde besneeuwde en gladde bak werd er toch gegaloppeerd!

Afbeelding


Treintje spelen ofso? Van groot naar klein? Nou ja, van links naar rechts zijn het Rover (Welsh Partbred), Duke (Welsh Cob), Buster (Welsh Mountain) en Frits (Shetlander)

Afbeelding


Jonge dekhengst Rover doet een poging tot het bespringen van ruin Frits, Duke (zonder veel ervaring): wat doet die nu?, Buster: Amateur!

Afbeelding


Wel moeilijk, zo'n Shetje goed onder je krijgen...

Afbeelding


Jo, we doen nu een American Saddlebred na!

Afbeelding


Duke en Buster Verward

Afbeelding


Wel koud, maar rollen is belangrijk!

Afbeelding


Follow the leader-leader-leader...

Afbeelding


Nu dekt Rover ook ruin Chris(tine) al!

Afbeelding


Groepsfoto !!!
vlnr: Rover, 'Buster', Buster, Frits, 'Shanna16', Duke, Koen, 'Samirah', Chris

Afbeelding


Wat doet Rover hier nu?

Afbeelding


Iemand een idee?

Afbeelding


Buster heeft zoiets van: iedereen z'n hobby's... Maar achter hem is te zien dat Rover water opvangt uit de regenpijp!

Afbeelding


Ook cowboy Marvin moest even een rondje op Buster maken!

Afbeelding


Rover en ik. Melig? Hoezo?

Afbeelding


Lunchpauze! 3 blesjes, 6 gespitste oortjes!

Afbeelding


Baas Buster houdt het allemaal goed in de gaten, en kan dus toch met oren naar voren naar z'n zoontje kijken

Afbeelding


Rover in z'n gekke half uurtje

Afbeelding


Kat !?!

Afbeelding


Rover: eten?

Afbeelding


Nee; stinkt !!!

Afbeelding


En ja hoor, Rover is nu 3 jaar en 3 dagen, dus het zadel erop!

Afbeelding


Vader en zoon; liefff...!!!

Afbeelding


De andere kat zegt: miauw

Afbeelding


En dat zijn Bokkers 'Samirah' en 'Shanna16'

Afbeelding


En tot slot de bokt-bikkels op een rijtje!

Afbeelding

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 18:25

Ik snap er helemaal niks meer van...
Vers ge-upload, alles gecheckt, hier doen ze 't dus wel...
Ook vernieuwen helpt niet?

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 18:35

deze beviel juist zo goed...
Maar om de foto's te zien kan je op het kruisje gaan staan, dan rechtermuisknop, eigenschappen. Daar staat een url-adres erin, als je die kopieert en in de adresbalk zet, zie je de foto alsnog... Een beetje een omweg... maar goed.
Meestal komen de foto's er na een tijdje wel weer zichtbaar op via deze upload-site, dus ik hoop er het beste van...!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 19:35

Thnx voor de leuke reacties!
Gelukkig zijn er toch nog mensen die ze kunnen zien!
En jep; Rover heeft helemaal de streken van z'n pa!
Die drie dekhengsten bij elkaar klopt; het gaat wonderbaarlijk goed met elkaar. Buster heeft tegen andere paarden van wat voor geslacht dan ook al nooit echt gemeen gedaan, en Duke en Rover lopen er al vanaf veulentje heel lief bij... Dus ja nou en of 3 dekhengsten bij elkaar goed gaat!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers