Bas de shet officieel gebandageerd :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Bas de shet officieel gebandageerd :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 22:37

Nu ik eindelijk normaal aan Bas' benen kan komen, ze op mag tillen uit mag krabben werd het natuurlijk weer tijd voor iets nieuws Haha! ( ja ik ga gewoon door )

Bas in de bandages !
En dan niet een beetje een lappie eromheen binden maar zelfs met op maat gekinpte viltjes Knipoog
Kwam alleen niet helemaal uit met de slagen, op zo'n kort ponybeentje kun je er niet meer dan 4 doen en je bent alweer bovenaan.
Hij vond het prima, de eerste keer dat ik ze om had dacht hij alleen dat hij niet meer lopen kon, hij stond stokstijf en was geen kant op te krijgen Nu weet hij dat je ook met die rare dingen om je benen toch wel kan hobbelen OK dan!

Is hij niet vreselijk stoer met zn knalrode bandages ?
Ze lijken af en toe wat flets rood, maar dat komt door de flitser...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na het bandageverhaal maar weer even fijn aan het tutten en knuffen geweest, Bas is altijd in voor een knuffelpartij!

Eerst een lekker happie hooi...
Afbeelding

Bas is een beetje nat geregend, maar hooi maakt het altijd weer goed
Afbeelding

Kijk baas, hier is mijn borst : En nou kriebelen!
Afbeelding

Oewaaaah, ik wordt moe van je !
Afbeelding

Ik ging op de grond liggen omdat ik een mooie foto op hoogte wou maken, maar Bas vond me reuze intressant zo op de grond.

Toffe broek baas, hebben ze die ook in mijn maat ?
Afbeelding

Zeggeuh, ik weet niet wat je daar op de grond ligt te doen, maar ik vind je nogal maf Clown
Afbeelding



SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 23:29

Hij zit al aardig op de kogel hoor Knipoog Als ik nog lager bandageer zit de hele kogel erin, t'zijn maar kleine kogeltjes, daar zit je zo omheen Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 23:36

T'is even priegelen maar t 'wil wel aardig als je de slag te pakken hebt Knipoog
Ik ben aardig gedrild op school met bandageren, hoorde het eerste jaar alleen maar : Te strak! Te los ! Te weinig slagen ! Te veel slagen ! Te slordig! Opnieuw! weer opnieuw ! Opnieuw opnieuw opnieuw !!

Kortom, als ik nou niet weet wat bandageren is, eet ik een bandage op Haha!
Het is wel makkelijker op grote lange pijpen dan op ieniemienipijpjes Tong uitsteken

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 07:32

Ik heb voor het ruiterbweijs nooit 1 les gehad... Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 19:13

sonjabelgium schreef:
Hoe lang zijn je bandages? En je onderlappen?


Bandages, geen idee, behoorlijk lang eigenlijk, kan ze wel inkorten maar wacht even tot het EHBO examen geweest is ( gebruik ze namelijk als oefenverband voor het EHBO examen Knipoog )

Onderlappen heb ik op maat geknipt, van iets boven het spoortje tot iets onder het botje aan de achterkant v/d voorknie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 bezoekers