Indoor zeeland, 27 December...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:20

ahh leuke foto's!
Vond je de bluestars een beetje leuk? ik liep ergens achteraan met stippel misschien heb je me nog gezien

Nevada


marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:20

fJoRdAhLuVeR schreef:
Bedankt! Lachen

Marsss, heb er niet opgelet, maar 1 ding weet ik wel en dat is dat ik die ene van de foto niet lief vond Tong uitsteken

whaha hij was een beetje gestresst (z'n eerste optreden geloof ik)

Nevada


marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:23

bliksemluver"]
[quote="marsss schreef:
ahh leuke foto's!
Vond je de bluestars een beetje leuk? ik liep ergens achteraan met stippel misschien heb je me nog gezien


heb er niet echt op gelet Bloos wist niet dat je bij de blue stars zat Tong uitsteken Was stippel ook zo 1-tje zo'nm appaloosa geval Knipoog?
[/quote]
nee ik zit officieel niet bij de bluestars maar ze hadden mensen te weinig en ik zou gaan kijken bij me verzorgmini-paard (de bruine die bereden werd) en ik was er nog geen 5 minuten of ik kreeg al een trui en een pet en mocht meelopen in de show Haha!

Nevada

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 14:30

daantjuh"]
[quote="marsss schreef:
nee ik zit officieel niet bij de bluestars maar ze hadden mensen te weinig en ik zou gaan kijken bij me verzorgmini-paard (de bruine die bereden werd) en ik was er nog geen 5 minuten of ik kreeg al een trui en een pet en mocht meelopen in de show Haha!


Was je verzorgshetje dat voskleurige shetje dat 's avonds ook mee deed? Met een ruitertje er op, en iemand er naast?
[/quote]
jah Haha!

Nevada


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, IzAw, JackAebe, Majestic-12, Marjo84, Saaams, Sheeltje2, Whizz en 14 bezoekers