mijn nieuwe aanwinst!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

mijn nieuwe aanwinst!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-03 20:53

3 weken geleden heb ik dit paard gekocht "Toemba" het is een Inspekteur x Rex Magna hij is 3,5 jaar oud en op het moment al 175cm hoog. Hij is nog zo groen als gras ik heb hem zo rechtstreeks uit het "land geplukt" zeg maar
het is een paard met een héél vriendelijk karakter en heel erg leuk in de omgang, daarbij kan hij ook nog eens super bewegen en heeft een enorm sterk achterbeen!
ik hoop in hem een goede opvolger gevonden te hebben voor mijn vorige paard.

Afbeelding

Afbeelding

de foto hieronder staat hij rechts achter in rust dus hij staat er wat weggezakt bij

Afbeelding


judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 13:19

dank je allemaal,

foto's onder het zadel zitten er nog niet in aangezien hij nog niet onder het zadel is...
hij gaat in januari naar jordan stables en daar word hij zadelmak gemaakt, heb afgesproken dat ik er alleen een stuur en een rem op wil hebben en dat ik veilig op en af kan stappen en de rest doe ik zelf.
ik ben er nu bijna 3 jaar uit geweest en niet meer zo intensief gereden omdat ik mijn paard had verkocht en een kleine meid heb gekregen, en ook daarom wil ik zelf geen paard meer zadelmak maken omdat ik een dochter heb van 3 en het risico niet meer wil nemen.

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 18:50

AnjaKos schreef:
Leuk paard! Is ie braaf?? Rex Magna zijn niet de makkelijkste over het algemeen Knipoog Gefeliciteerd met je aanwinst en heel veel plezier ermee!!

-X- Anja


hij is super qua karakter erg makkelijk en erg "cool" in zijn hoofd, longeren en dat soort dingen neemt hij heel makkelijk op zonder probleem, het is ook helemaal geen heethoofd.

mijn vorige paard was een amor een moeilijk paard maar ik kon met hem lezen en schrijven


judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 18:54

ik ben ook zeer benieuwd hoe hij het gaat doen op de wedstrijden straks, en of ik met hem hetzelfde niveau haal als met mijn vorige paard of misschien wel hoger Lachen ik hoop het!

ik zal morgen mijn camera meenemen naar stal en proberen wat mooie shots te maken als hij aan de longe loopt of los en als ze mooi gelukt zijn zal ik ze er morgen wel opzetten!

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 22:34

IngridM"]
[quote="judithh schreef:
[mijn vorige paard was een amor een moeilijk paard maar ik kon met hem lezen en schrijven
[/quote]

axel was toch een nocturn ?? of heb je het over montreux ?
hoor je daar eigelijk nog wel iets van, hoe het daarmee is, was toch naar de ijzeren man gegaan ?

doeg
Ingrid


axel was idd een Nocturn x Gondelier die heb ik verkocht en staat nu in frankrijk.

montreux is een Haarlem x Triton en die heb ik verkocht naar Wim Verwimp die rijd in het olympisch team van belgie en die moet nu nog 1 keer 60% rijden en dan mag hij grand prix gaan starten dus dat gaat onwijs goed met dat paard.

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 19:51

hier dan een paar bewegingsfoto's van toemba alleen is de kwaliteit wat minder maar het is verder wel aardig te zien, ik heb bewust alleen maar foto's gemaakt van zijn arbeidsdraf en arbeidsstap en niet van de uitgestrekte gangen zodat jullie een beetje een beeld krijgen wat zijn "normale"stap en draf is.


hieronder de draf foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en een stapfoto!

Afbeelding

judithh

Berichten: 3348
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 18:24

Finesse schreef:
Houd je zijn naam nu toch op Toemba? Of is Talano enkel zijn wedstrijdnaam.



ik houd het toch maar gewoon op Toemba, vond het aan het begin een rare naam maar eigelijk past hij heel goed bij hem!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers