hee kijk es==>ik plaats weer es foto's ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

hee kijk es==>ik plaats weer es foto's ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 15:05

heey bokkers!!!! OK dan!

ik ga maar es weer wat foto's plaatsen, ik ga zondag weer naar Fab toe (*jeej*) en ik ga dan ook foto's maken dus die zet ik er ook nog wel op hoor Knipoog

maar ik rijd nu ergens anders, op Ladinus (paard van 1.74, een bruine ruin) en tja, ik ga maar es wat foto's plaatsen van de afgelopen tijd van de stal daaro.

om te beginnen met 'onze' Tink Haha!:

Afbeelding

eeehmm.... tja wta kan ik ove rhem vertellen, eigenlijk weet ik niet zoveel over hem Haha! tja, nou, zo te zien is het een ruin Haha! en het is een bemoeial en wilt altijd de baas spelen, wat zo nu en dan nog al eens vervelend is als je de rest van de paarden uit de weide wilt halen Boos! maar verder issie wel leuk hoor Haha!

Afbeelding

Walk with me... *Zucht... blijf nou es staan!!!! Boos! * wel zonde dat zie die manen knippen...

Afbeelding

en even Rex, lief knollie is dat, echt zo'n knuf, en dit is dus het paard dat niet tegen zonlicht in zijn ogen kan en dus met rijden ook een speciale kap draagt in de zomer zeker....

"Zow de tank is bijgevuld en dan gaan we...

Afbeelding

...maf op de foto staan!" (de rest van Rex staat op de grond Knipoog )

Afbeelding

"Kom op stofwolken, rijs op uit de grond, ik wil nie dat ze me herkennen op de foto!" (*Stamp Stamp, Graaf Graaf*)

Afbeelding

Maar Rexje toch, je bent gewoon zo cute Lovers of je staat gewoon onnozel op de foto Boos! Ach gut

Afbeelding

En dit is naam vergeten... Bloos!

Afbeelding

deze foto's zijn trouwens van een tijdje geleden toen het nog wat warmer was Haha! Lad ligt op de grond Tong uitsteken

Afbeelding

lekker kontje....., Rex Tong uitsteken

Afbeelding

Safier says: *SMAK* je bent wel lief hoor Ladinus!
Ladinus: Ja is goed hoor, maar mag ik nou es????!!!

Afbeelding

"Nou goed dan, omdat je het zo aardig vraagt *Grmhpff*"

Afbeelding

"Eerst wil ik er zeker van zijn dat ik op m'n gemak kan 'badderen' dus ga ik er nu voor zorgen dat jullie even helemaal in de andere hoek van de wei staan, huppa, lopen jij!"

Afbeelding

Tja, en toen was je gevangen.... Boos!

Afbeelding

"Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan... (*Bonk Bonk*)"

Afbeelding

En ook de hond was gevangen genomen, maar die stond in de Falabellastal Extreme duivel

Afbeelding

Wie kijkt daar zo ontzettend ondeugend over de deur? (Vanaf hier foto's van gistermiddag)

Afbeelding

Het is Twinglue (je zegt gewoon Twinkle maar het is heel erg vreemd geschreven ik weet niet meer precies hoe) lief (of hoe je het schrijven mag Haha!)

Afbeelding

Ja, Ladinus, ga nog vager staan Verward

Afbeelding

Dit is Pinou (eigenlijk heet ze Pibanta maar Pinou is mooier Haha!) ze is 6 en komt ook van de stal waar ik heb gereden en er zit opzich nog een best een heel grappig verband tussen mij, deze stal en de stal waar ze vandaan komt, maar het is sowieso een heel raar verhaal en ik zal het kort houden: De paardenwereld is klein

Afbeelding

ik had nog wel meer leuke foto's maja, dan krijg nog meer te horen dat het zoveel is Haha!

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:22

Hele leuke fotos is twinkle toevallig van een klein meisje van een jaar of 12??? Zoja heeft zij ook een broer

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 15:27

ehm nee dat is ze niet Haha!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:43

ah die met dat tongetje is lief verder leuke fotos

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 19:57

Mooie tinker, wel jammer van die manen inderdaad, zien er al niet erg dik uit en dan nog knippen erin

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 20:01

T zijn leuke foto's, vooral die 11de *LOL*