Nieuwste tekening :)

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous, Dreamy

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:50

Hij is heel mooi, hoe lang doe je hierover? ik ga zelf ook beginnen met schilderen (heb al een canvasbordje staan ) alleen heb ik er tot nu toe nog geen tijd voor gehad (te veel andere tekenopdrachten van bokkers :p )

het enige wat volgens mij niet klopt is het oogje volgens mij zit die te hoog...kan je anders de foto waar je hem van heb nagemaakt erbij zetten?

People who don't take care of their own horses will be the first ones to tell you how to care for yours
www.dejart.nl

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:36

kijk daar hebben we wat aan Haha! , nu kunnen we een beetje vergelijken Extreme duivel

het oogje kan dus idd wat meer naar de bles toe, verder klopt alles wel, het enige wat je de volgende keer misschien beter wel kan doen is de manen met een dunner penseel schilderen.

(ik hoop dat je het niet erg vind om commentaar te krijgen, je hebt er iig meer aan als opmerkingen als oh mooi ik wou dat ik dat ook kon (ok, je krijgt er een goed gevoel van..maar na een tijdje ben je dat ook weer zat :p )

People who don't take care of their own horses will be the first ones to tell you how to care for yours
www.dejart.nl

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:31

de verf verdunnen met water Lachen (ik weet alleen niet of dat kan op canvas (of heb je hem op doek gemaakt? ) op papier werkt dat iig wel met acrylverf -> verf verdunnen met water, penseel in verf dopen, onregelmatige 'blubjes' van de kwast halen met een doekje Haha! .
of misschien met olieverf gaan proberen Knipoog

www.dejart.nl

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten