Aanschouw: alle vier mijn kanjers *kwijl*.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Aanschouw: alle vier mijn kanjers *kwijl*.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 21:45

Prachtige pic in Lunterencity:

Afbeelding

Wencke's heerlijke zandbekkie:

Afbeelding

Flos en Punk gaan zich in elkaar puzzelen...

Afbeelding

Mam's kontje:

Afbeelding

Wencke's gespierde kont:

Afbeelding

Voice-billen:

Afbeelding

Wencke in beweging:

Afbeelding

CRISIS, daar komt mama weer aan!

Afbeelding

aaahhhh.....

Afbeelding

Voice heeft LOL *LOL*.

Afbeelding

En gas....

Afbeelding

Voetjes van de vloer!

Afbeelding

Mooie veulentje..... Lovers

Afbeelding

Oh jee, WEEEER mama! Clown

Afbeelding

Sneeuwschuuf draait vast warm...

Afbeelding

Aan de kant rotjong! Knipoog

Afbeelding

Monnie!!!

Afbeelding

Volle broer en zus!

Afbeelding

Close-up!

Afbeelding

Sweeeeet!

Afbeelding

En hier kan ik van genieten!

Afbeelding

En weeeer een prachtige regenboog:

Afbeelding

Afbeelding

En als hekkensluiter *roffel de roffel* TOICE, mijn 3-jarige merrie.... Schijnheilig

Afbeelding

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane



Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 09:58

Ik denk dat Voice nu zo'n 1.63 m meet. Wencke is idd een goede beweger, heel anders dan Voice, hoewel die het ook wel kan.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 09:53

Ik had idd de drie familieleden even in de bak gezet voor pics, maar ja, echt dichtbij elkaar voor mooie pics kwamen ze niet, Jur was niet zo gecharmeerd van het grut.... *LOL* Toch enkele leuke foto's kunnen maken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 20:26

Mikkie schreef:
Leuke foto's maar wordt je niet gek als je bij de wei staat en je moet ze roepen: VOICEEEEEEE uuhhh, nee ik bedoel TOICEEEEEEE, en dan komt nog de verkeerde. Clown Haha!

Ik bedoel meer: Voice zou je vanwege haar formaat op een merrie uit de T-jaargang schatten.... Lachen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 22:01

Tja, alleen in Lunterencity tref je zulke plaatjes aan he Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 17:20

De rug van Jurga is niet veel mee aan de hand, maar er zit toch iets mis in de achterhand, dus we moeten nu naar de DA voor verder onderzoek. Ze is voorlopig in ieder geval uit de running. *huil*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 21:11

Jurga vond het eerst nog wel goed, maar later moesten die twee pipo's toch echt uit de buurt blijven en kwam ze er weer aan met de oren in de nek en een sjaggo koppie. *LOL* Die merrie is echt geweldig.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 18:03

Dank je, ben ook heel benieuwd wat je van mijn kanjers in real life vind, soon we'll find out!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 17:14

Dank je wel Charlotte. Ik heb voor donderdag een afspraak gemaakt op de praktijk, nu moet pap wel mee.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: XxMariellexX en 57 bezoekers