di was me verzorgpony...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

di was me verzorgpony...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 17:31

[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/Hoofdgebruiker/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/johnny.jpg[/img]
kijk dit was me verzorgpony een lief klein welshje uit het circus hij is zomaar weggehaalt omdat ze geld nodig hadden voor de kinderkamer het was best wel een schok want ik had alles zadel hoofdstel het leek net me eigen pony ik kon er naartoe waarneer ik wilde.... soms denken mense echt niet na als ze een kind krijgen maar ook gewoon zo maar johnny (zo heet hij) weg halen zonder het te zeggen..... Boos! Huilen Ach gut ik mis hem nu heel erg en wou dat ik hem weer eens kon zien...

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 17:33

[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/Hoofdgebruiker/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/johnny%20liefffff.JPG[/img] dit is de wat betere foto:P

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:34

je moet de foto's eerst Uploaden voor je ze kunt plaatsen...

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 17:35

he ik zie ze gewoon staan.....xxmandy

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:39

mail je foto maar naar mij, load ik m wel ff voor je up...

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:42

Afbeelding

alsjeblieft Knipoog

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 17:50

nouw dit was hem dan mijn verzorgponyjte uit het circus hij heeft heel wat mee gemaakt hij ging na het circus naar onze manege toen ik hem zag was ik verliefd ik reed erop en viel eraf Schijnheilig maar ik kon niet stoppen met verliefd zijn op hem ik vroeg of ik er die week erna er weer op mog dat mocht ik viel er weer af en ging er die week erna er weer op ik bleef zitten Tong uitsteken Cool Schijnheilig er vielen veel kinderen vanaf door zijn circus trucjes en de eigenaar van de manege had besloten hem naar de slacht te doen...me instructrice van me paardrijlessen kon dat niet aanzien en heeft hem toen gekocht (daar ben ik haar nogsteeds erg dankbaar voor) ik wou graag een verzorgpony en had een briefje opgehangen in de manege toen had zij dat breifje van het prikbord afgehaald en zij dat ik hem mocht verzorgen ik spong een gat in de lucht toen heb ik hem zo een half jaar of wat langer als verzorgpony gehad en toen kwam ik op een dag met me vader om johnny weer wat beweging te geven ik keek in de wei daar was hij niet ik keek in zijn stal was hij niet ik kreeg al een beetje een raar gevoel in me buik en vroeg aan iemand waar is johnny ja die is weg...en toen gingen we in de auto terug naar huis een paar dagen later kwamen ze nog even de spullen ophalen en ze bedankten me niet eens...ik vergeet dit nooit meer en mis johnny vreselijk... Ach gut Huilen sommige mensen denken gewoon niet na voordat ze een baby nemen Bloos xx mandy EN JOHNNY IK ZAL ALTIJD VAN JE BLIJVEN HOUDEN Lovers Lovers

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:50

wat een shatjuh zeg!
Wat stom dat ze um zomaar weg hebben gedaan alleen maar voor een kinderkamer! sommige mensen... Boos!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:58

AAAAAAg zeker een schatje zeg!!!
Jammer dat je hem niet meer kunt verzorgen!!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 19:40

Ahh wat een lieverd, wat rot voor je zeg!

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:31

wat een schatje, hopelijk vind je gauw een nieuw verzorgsjetje
maar deeze kunnen niet vervangen worden he