les foto's :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

les foto's :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 18:00

hier een paar "lesfoto's": niet echt rijfoto's maar gewoon, leuk Tong uitsteken

deze 1e foto is beetje groot, sorry daarvoor Bloos

van links naar rechts: Manouk op een onzichtbare toffie Tong uitsteken , Tycho op een onzichtbare trixy (ziet net een blesje Tong uitsteken), ik op Bassie, Miranda (fjordahluver) op Herman, Soraya (olaflover) op Olaf, Linda (heidilover13) op Mickey, Nathalie op Jultin, iemand Tong uitsteken klein meisje op Cignus en Sary-Anne op Sheba...
Afbeelding

Oja Bassie of Bas Tong uitsteken is dus de lieveling van Fjordahluver, maar ze reed toch op Herman, en Bas is weer eens wat anders dan Herman, moet zeggen dat hij heel netjes liep! Ik moet alleen zelf nog meer leren ontspannen Lachen

Ok hier lijkt het net alsof ik mijn kuiten naar binnen draai maar dat valt best mee! Bas kijkt echt lief op deze foto Lachen
Afbeelding

ok op deze foto zal ik misschien wel commentaar krijgen dat ik lekker in zn mond zit te trekken om hem om te buigen! dat is niet zo, ik heb alleen net eerder gezegd dat ik zelf moet ontspannen als hij aan de teugel staat! Maar vind het er verder best netjes uitzien vind ik zelf Clown
Afbeelding

en hier nog een paar foto'tjes...
Jultin
Afbeelding

en Bliksem!!! Deze vind ik echt Kwijlen Lovers echt super lief! (daarachter Trixy trouwens Tong uitsteken)
Afbeelding

dat was het weer Haha!

much love Lovers marjon

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 18:03

emmatjuh schreef:
leuke foto's!
alleen waar is je cap Schijnheilig


in de schuur Bloos! Bloos

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 20:12

ikke_89 schreef:
Leuke foto's alleen zit de keelriem niet een beetje strak? Of lijkt dat nou maar zo..


dat lijkt maar zo Lachen

en uhm.. dat ik mijn hakken zo uitdruk, anders verlies ik mn stijgbeugels bij hem Verward beetje vreemd maar is wel zo, ben ze ook een paar keer verloren die les Tong uitsteken

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 21:14

LadyVal schreef:
Waarom dramt iedereen zo over die cap?
zijn we hier op het forum allemaal zo netjes dat we die altijd op hebben dan?
Volgens mij moet ik dat ding van mij eerst uit het stof zoeken, dan de spinnen eruit wassen en dan kijken of ie nog past :p


hey met jou kan ik praten Knipoog
nee hoor grapje, vind een cap echt niet fijn, en ja het is veilig maar het is en blijft voor mijn eigen veiligheid en eigen risico! op jasper die ik het trouwens wel...

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 16:00

Annetje"]
[quote="bliksemluver schreef:
en uhm.. dat ik mijn hakken zo uitdruk, anders verlies ik mn stijgbeugels bij hem Verward beetje vreemd maar is wel zo, ben ze ook een paar keer verloren die les Tong uitsteken

misschien moet je de beugels wat langer doen, dan heb je dat dnek ik minder snel. (ik kan alleen neit zien hoe kort je nu zit Scheve mond )
Ook moet je je handen iets verder naar voren doen, want je hebt ze nu heel dicht bij het zadel.
Verder ziet het er leuk uit!
[/quote]

ja ik zal er aan denken, ik ben toch al geen held in aan de teugel vragen Knipoog Maar mijn beugels langer doen kan ik misschien eens proberen, moet zeggen dat ik ze op Bliksem beter een mijn voet kan houden Tong uitsteken (die zin) ik rijd nooit op Bas en hij is wel heel wat anders dan Bliksem, maar Bliksem gaat dus absoluut niet aan de teugel, die krijg je echt niet zover, hij geeft zich echt niet over, maarja.. aan mijn houding is dus nog genoeg te doen zie ik, dus ga eerst maar eens beginnen met mijn hakken en mijn handen wat meer naar voor brengen... maar bedankt voor de tips...

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Danielle_h, Delaja, Groetje, paardje2013 en 74 bezoekers