Bergemo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sweetcindy
Berichten: 61
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Den bosch

Bergemo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-03 18:46

10 augustus ben ik met een vriendin naar ponykamp geweest bij bergemo, samen met nog 2 mensen van vorig jaar, en het was weer eens geweldig!!! Hele leuke mensen, leuke paarden, de dagtocht van 6 uur was echt fantastisch!! Hieronder een aantal foto's

Onze kamer (de slettekadetjes) en 2 hele lieve jochies uit een andere kamer. Mij zie je rechts boven 2 mensen uitsteken
Afbeelding

Little Jump, het paardje waar ik de hele week in de lessen en met wedstrijd op heb gereden. Heel lief paardje, alleen een beetje sterk op rechts.
Afbeelding

Afbeelding

Ferre, het paardje waar ik 3x de bossen mee in ben geweest, op een western zadel (heb ik veeeeeel kontpijn aan overgehouden)
Afbeelding
Afbeelding

Calipo met een vriendin die ook mee ging, op calipo heb ik de rest van de buitenritten gereden, een heeeel fijn paardje half kwpn/fries, alleen hij wil nogal graag de bosjes in, wat mij een hele grote schaafwond in mijn nek heeft opgeleverd
Afbeelding
Kwinto, daar zou ik eerst op rijden, maar die was een beetje te sterk voor mij. Wel een heeeeel fijn paard, kan echt super springen
Afbeelding

Vosje, daar reed een vriendin van mij op, ik vind het echt een hele mooie pony dus die heb ik er ook maar even bijgezet.
Afbeelding



sweetcindy
Berichten: 61
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 15:29

Heeeej wat toenvallig Annetje. Ik vond Little Jump wel heel leuk!! Op het begin nogal sterk, maar daarna reed die echt super!! Vooral springen kan hij heel goed.

Hier nog 2 fotos:
Ik en mijn vriendin (die reed de hele week op kabora, ik denk dat je die bedoeld)
Afbeelding
Hier nog eentje van mij
Afbeelding
En deze moest er ook even bij, ik vind zijn koppie zo lief!!
Afbeelding
Deze fotos zijn trouwens niet op kamp gemaakt, maar een paar maanden daarvoor.

Ferre vind ik echt een stoer paard!! Volgens mij staat hij normaal voor de huifkar,en echt dressuren kan die niet, maar het is echt een scheetje!! Als ik ernaast sta komtie echt een kop boven mij uit, en ik ben 1,70.

sweetcindy
Berichten: 61
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 15:46



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 19 bezoekers