rydar promoots hoefschoenen deel 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

rydar promoots hoefschoenen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:52

ondanks dat ze de zit foto van ry al mooi genoeg vonden voor in de folder toch nog even wat betere gemaakt.. helaas zijn de steiger foto's uit een filmpje dus niet echt mooi geworden en mijn ma maakte de foto's ook een beetje jammer haha Knipoog Haha! maar oke ze zijn toch wel gaaf geworden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

binnenkort rydar in de folder van Horsenbalance!!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:54

leuke foto's!
jammer dat je bij de steiger foto's de hoefschoenen niet goed ziet
misschien moet je het op een lichte ondergrond proberen (bv zand? alleen dan niet te zwaar zand anders zie je ze nog niet Haha! )

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:55

Echt cool!
Tja heb verder geen woorden om te typen Schijnheilig

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:23

Jemig wat een pensje heeft hij zeg.... hij was zo mooi, ooit lang geleden.
Waarom maak je geen foto's waar je wat meer op het product ipv Rydar inspeelt (hartsikke leuk dattie steigert enzo hoor) maar ik zou als bedrijf liever zien waar mijn schoenen geschikt voor zijn (rijden op verharde weg of kiezelige weg, dat ze blijven zitten bij een zware strandrit (evt door water) enz.....
Bij steigerenende en zittende paarden zou ik als consument denken:
zittend: schoenen zijn zo zwaar dat het paard geen pas meer verzet en erbij gaat zitten.
steigeren: schoenen zitten zo onpretttig dat het paard zich ertegen verzet.
Maargoed dat is mijn persoonlijke mening gezien vanuit mijn grafische achtergrond....
Succes met de folder en de foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:36

Vippie schreef:
Jemig wat een pensje heeft hij zeg.... hij was zo mooi, ooit lang geleden.
Waarom maak je geen foto's waar je wat meer op het product ipv Rydar inspeelt (hartsikke leuk dattie steigert enzo hoor) maar ik zou als bedrijf liever zien waar mijn schoenen geschikt voor zijn (rijden op verharde weg of kiezelige weg, dat ze blijven zitten bij een zware strandrit (evt door water) enz.....
Bij steigerenende en zittende paarden zou ik als consument denken:
zittend: schoenen zijn zo zwaar dat het paard geen pas meer verzet en erbij gaat zitten.
steigeren: schoenen zitten zo onpretttig dat het paard zich ertegen verzet.
Maargoed dat is mijn persoonlijke mening gezien vanuit mijn grafische achtergrond....
Succes met de folder en de foto's!



Ik promoot de schoenen op evenementen... Daar laat ik ook alles zien wat betreft Vd... Ze wilden juist zoeen foto... t gaat niet om dat rydar zo mooi is Knipoog Haha! haha maar om wat hij kan.... en ja zijn buik... Bloos!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 11:46

jou ma weet tenminste wanneer ze een foto moet nemen, gisteren heb ik ook nog wat pics van boef genomen en mn ma deed er een van een voetje, pas na 3 keer was het fototoestel klaar en toen was ze nog te laat(hij had er helemaal geen zin meer in dus zette hij hem best wel snel weer terug, nu heb ik dus een foto waarop ik een voetje geef Haha!) ik vind die laatste ook wel erg leuk. die 1ste 2 zie je de hoefschoenen niet goed. werken die dingen nou eigelijk goed??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 14:13

nou mijn ma kan absoluut geen foto's maken die spaanse pas is een gelukstreffer geweest haha... en daar staat ry ook maar half op...

t steigeren kreeg ze er niet op ik hoopte van t filmpje een mooie foto te kunnen halen maar helaas...

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:19

Het is wel netjes hoor!!!! Ziet er toppie uit.
Wat voor hoefschoenen zijn dit? Ik denk er nl voor om voor Dennis ook hoefschoenen aan te schaffen maar hij heeft weer zo'n lekker maatje voor dit soort acties van mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:59

dit zijn schoenen van Horsebalance www.horsebalance.nl (marquis)

maatje mexx hadden ze alleen ind niet... ry heeft al de kleinste maat op zijn achterhoeven...

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:22

Die laatste is echt gaaf Lachen
Die manen... zucht... Toch een beetje spijt! Haha!

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:24

gafe foto's !!!

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 22:53

waar dienen die hoefschoenen juist voor?