Eindelijk.. Ynskje heeft een veulen !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Eindelijk.. Ynskje heeft een veulen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 12:49

Na "lang" te hebben gewacht (2,5 mnd. om precies te zijn, ik heb haar begin mei gekregen Tong uitsteken ), heeft mijn merrie maandagavond, na een zeer voorspoedige bevalling, een schattige dochter gekregen!!
Ze is nog even naamloos, omdat ik nog tussen een paar namen twijfel, maar ik heb me voorgenomen om vanavond de knoop door te hakken Knipoog !!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kwaliteit van de foto´s is helaas best bagger, omdat ik ze gemaakt heb met een geleende camera Verdrietig , maar zo kunnen jullie alvast een indruk krijgen Lachen !
Wel heb ik natuurlijk nog ontelbare foto´s met de "gewone" camera gemaakt Knipoog !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/



Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 13:10

Het "witte sokje" wat je ziet, is het vlies Haha! !!
Ze is echt git-zwart Lachen , zonder 1 wit haartje !!
Haar vader is Tije !!
En ja.. haar naam zet ik er vanavond ook nog bij!! (ik word gek van mezelf dat ik maar niet kan beslissen !!)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-03 13:38

perlee schreef:
Het was zo mooi getekend voor het vlies dat ik dat eigenlijk uit gesloten had Haha!


Welk beentje bedoel je precies Verward ! (rechts voor is zaagsel Haha! !)
Ik zal kijken of ik vanavond nog wat betere foto´s kan maken Knipoog . Ze staat nu al vrij stevig op d´r beentjes Cool !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-03 09:42

Ik ga zo "loopfoto´s" maken en zal MarijeR nog een keer lief aankijken om ze hier neer te zetten Lachen !! Dan verraad ik ook de naam Tong uitsteken !!
Of ik d´r houd... hmm... voor mijn man was het een voorwaarde dat als ik een drachtige merrie kocht, ik het veulen zou verkopen!
Ik heb natuurlijk met die voorwaarde ingestemd, anders had ik Ynskje niet kunnen kopen Clown !
Ik had alleen nooit bedacht, dat ik binnen de kortste keer voor dit kleine ding zou vallen als een baksteen Lovers !!
Als ik realistisch ben, zeg ik ook verkopen Scheve mond !! Ik heb tenslotte ook mijn Dikke, die aandacht nodig heeft (en die ook nog steeds bij mij op de eerste plaats staat Knipoog !) en Ynskje is nog niet zó goed onder het zadel, dat het allemaal wel vanzelf loopt.
Het komt er dus op neer, dat ik dan ook de tijd voor 3 paarden moet opbrengen, want ik wil natuurlijk niet dat een van de 3 te kort komt...
Mijn hoop is nu op mijn (anti)paarden-man gevestigd; hij is ook helemaal weg van d´r en ik hoop dat ´ie zó gek met d´r wordt, dat hij d´r wel wil hebben Schijnheilig !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-03 23:32

Jullie moeten nog heel even geduld hebben met de foto´s Verdrietig !
Mijn digi is echt finaal naar de knoppen Boos! , maar ik mocht gelukkig van mijn buurman zijn digi lenen ! Heb hem vandaag de camera terug gegeven en ik denk dat hij ze morgen wel voor me op een CD-Rom gezet heeft !! Dan kan ik ze hier plaatsen Knipoog !!
Ze heet trouwens Jaike Lachen !!
Donderdag zijn ze voor het eerst naar buiten geweest ! De eerste keer liep ze tegen het stroomband aan (waardoor ze zelfs een paar van die dingen waar het band doorheen loopt, gesloopt heeft Clown ) en prompt wilde Ynskje de volgende dag niet meer naar buiten !! (Jaike wel Knipoog !!)
Vandaag hebben we het gewoon weer geprobeerd en dat ging prima Lachen !
Jaike vindt het heerlijk om te kunnen rennen en bokken Knipoog (<-- heeft ze van geen vreemde Pling !!) en Ynskje vond het ook wel heel fijn om weer naar buiten te gaan ! Wel vond Jaike het erg interessant om aan het stroomband te knabbelen en kreeg prompt weer een opdonder *oeps*. Ze heeft nu dus groot respect voor het stroomband Knipoog !!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers