de paardjes op stal & Quentin klaar voor wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

de paardjes op stal & Quentin klaar voor wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 22:54

had zondag wedstrijd, had er maar 1x opgezeten de 2,5 week van te voren ivm zn rug, maar ja ik wlde toch ff starten, losrijden ging super maar t was zo heet dat ie al snel moe was, en hij liep veel sneller lekker los in zn lijf dan ik ben gewend, lang leve de fysio!maar daardoor was ie dus al 'op' toen ie de ring in moest en er hing een spandoek waar ie van schrok, dus had 145 punten, maar had nog best wat mensen onder me staan, dus was gelukkig niet laatste! had er ook niet veel van verwacht omdat ie niet heb kunnen oefenen, was allang blij dat ie met losrijden zo super liep *LOL*

jammer dat de mooiste glans er vanaf gaat als je JPG's maakt van je foto, maar ja hij ziet er iig mooi schoon uit!

zn halsje!wordt steeds gespierder gelukkig Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

wilde hem op t gras wat laten eten, maar om dan foto's te kunnen maken had ik er een longeerlijn aangedaan, maar ja hij dacht dus dat ik he ging longeren en bleef rondjes om me heen lopen

Afbeelding

hier staat ie echt lelijk op!!als ie nou gewoon braaf beetje gras was gaan eten, had ie mooi op de foto's gestaan, nu is t net een ezel.....

Afbeelding

en nog wat foto's van de 3 paardjes op stal, let niet op alle rommel voor Q zn stal....als ik op concours ga heb ik ALLES nodig om hem mooi schoon te krijgen haha inmiddels is de meeste rommel weer opgeruimt hoor!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 22:57

Haha, ze zijn leuk geworden ! En dacht je nou echt dat Quentin braaf zou gaan eten Verward Haha! ? Haha! Maar die knotjes gisteren waren dus nog van zondag...? Schijnheilig *LOL*

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:02

Mooie fotoos, maar ik begrijp niet goed waarom je naar concours gaat terwijl hij zo last van zijn rug heeft dat je amper mag rijden?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 23:02

sssssst nix zeggen! ik laat de knotjes nooit zo lang zitten Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:04

Wat een gezellige stallen!!!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:07

Zei ik iets dan? nee toch? Schijnheilig Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-03 23:08

Samsam schreef:
Mooie fotoos, maar ik begrijp niet goed waarom je naar concours gaat terwijl hij zo last van zijn rug heeft dat je amper mag rijden?

ik mocht afgelopen week wel rijden van de fysio maar het stikt hier zo erg van de horzels dat je voor half 8 's ochtends moet rijden, en dan moet ik dus werken, en s avonds tussen 10&half 11, daarna is t donker dus ja dat halfuurtje heb ik niet veel aan met hem, heb hem wel een paar x gelongeerd en de fysio zei ga maar gewoon proberen, rij hem iig lekker vwnw en als ie goed aanvoelt rij je hem wat meer bij elkaar

ik ging er dus alleen maar heen(was ook maar 5 km van mn huis af) om hem gewoon lekker los te kunnen rijden, en dat ging super.

op de een of andere manier krijg ik hem met losrijden op wedstrijd altijd beter voor elkaar dan thuis in de bak

maar het is dus niet zo da ik ging starten omdat ik perse wilde starten en hem in de krul heb getrokken en met veel ruk&pluk werk hem een M2 proef heb laten lopen hoor!

heb hem heel de proef vrij laag gereden(te laag voor de M2 iig) en t ging er mij dus om dat ik gewoon ff lekker kon rijden met hem, en dat is ook gelukt, behalve da in de proef toen ie een paar keer opzij sprong voor het spandoek wat er hing, en hij was best moe vanwege de warmte, dus ik had zoiets van ach ja loop je proefje maar gewoon braaf uit, het echte 'showen' hoefde hij dus niet van mij.

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:34

dan heb je dus toch wel goed gereden! die longeerfoto's zijn nogal maf.. je stallen zijn echt mooi!!!!!!!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 23:59

Ik wou dat ik zo'n stal had... Echt mooi!

En Quentin ziet er goed uit!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:08

mooie stal zeg!

Dat van dat longeren is wel grappig! ik ken geen een paard die niet zou gaan eten Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:10

fijn dat je er een goed gevoel aan hebt overgehouden, dat mag ook wel na zo'n tegenslag! zet 'm op! Lachen

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 00:13

ik had je hele verslag al gehad! Maar de foto's zijn ook mooi
Ik kom snel een keertje meeten, en loopt verder thuis alles ook weer beter?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 11:55

Leuk paard zeg..Wat een mooie stallen ook! Kwijl

Groetjes!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 13:13

Cody schreef:
Wat een gezellige stallen!!!


Viel me ook al op.. is dat bij jou thuis?
Ziet er echt leuk uit *jaloers* Bloos

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-03 13:53

thanx allemaal! en ja, de stallen staan bij ons aan t einde van de achtertuin Party!!
als je achter de stallen rechts gaat kom je op ons wasplaatsje en bij t hek naar de wei, en daar achterin is de bak, en ga je niet de wei in maar verder naar rechts kom je in een grote stal waar t hooi enzo ligt opgeslagen en waar de trailer staat, en de rest van mn spullen 'netjes' in een grote kast liggen, kan er heerlijk al mn rommel kwijt haha! en daar weer achterin zit een deur, en daar achter is de mesthoop, netjes ver weggestopt, want mn zus klaagde steeds dat 't zo naar paarden stinkt bij ons(zij is geen paardenfan)

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 15:13

Wat woon je toch geweldig! Merk je het verschil van de fysio?

Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 15:31

ik vind hem echt mooi!
normaal vind ik bruine kleur minder maar hij is echt geweldig...wil hem wel eens in het echt zien Knipoog

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 17:57

Mooie stallen zeg wow,
Je paardje is ook mooi hoor!

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 18:01

Ja hij is echt gaaf! En die stallen, GOH ik wou dat ik er zo bijzat Haha!
Gelukkig liep hij lekker, dat is toch het belangrijkste, net wat je zelf al zegt. Komt vast weer helemaal goed!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 09:59

Op die 2e longeer foto's het net of hij geen staart heeft. Ik zat al te kijken, maar gelukkig wel dus Knipoog Mooie knotje's.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 13:00

Avanti schreef:
Op die 2e longeer foto's het net of hij geen staart heeft. Ik zat al te kijken, maar gelukkig wel dus Knipoog Mooie knotje's.


haha ja hij heeft wel een staart hoor Haha!

maar t was dus de bedoeling dat hij ging staan grazen, en dat ik vanaf een afstandje foto's ging maken, vandaar de longeerlijn, zodat ik hem toch nog wel vast had(dalijk loopt ie nml heel de tuin door en dan denk ik dat mn ouders een beetje boos zijn....) maar hij ging dus lekker staan grazen.....tot ik verder van hem af liep, dan ging ie spontaan rondjes om me heen lopen, dacht ie dat ik hem ging longeren!half op t gras half op de stenen.....tjsa t is en blijft een belg he Knipoog

en thanx!die knotjes zaten er in 20 minuutjes in, ik leer het snel&mooi vlechten nog wel!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 16:47

Ziet er mooi uit die stallen!
En Quentin glanst super erg! Cool *blink* Cool

Sjamoon

Berichten: 38
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 18:10

Hoi,

Wat een mooie foto's!!!!
En dat paardje Kwijl

Echt leuk en mooi dus!
en die stallen zien er ook super uit! Haha!