Black beauty Hidde ITP!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Black beauty Hidde ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-20 00:02

2 januari 2021, je bent 2 jaar bij mij lieve Hidde <3

Wauw! Ik maak nu alweer ons tweede jaar-topic. Wat gaat de tijd snel. Hier vind je ons 2019:
[ITP] 2019 met shetlander Hidde

Januari
In januari reden we iedere week een les en deden we het rustig aan met buitenritjes en veel dagen rust omdat Hidde toch nog maar 5 jaar oud is. Veel rusttijd tussen de trainingen en gewoon lekker knuffelen en wandelen samen.(want dat is waar deze kleine teddybeer goed in is!)
Afbeelding

Februari
De lange zandpaden vanuit stal maken dat wij veel buitenritten maken. Hidde is hierdoor zo heerlijk kalm en nuchter geworden. Ik denk er soms niet over na, maar zijn karakter is echt goud waard <3
Afbeelding

Maart
Langzaam aan kunnen de dekens weer een beetje af. We trainen wel door maar op een wat lager pitje. De wekelijkse lessen zijn in maart ook afgelopen.
Afbeelding

April
We reden weer eens door het paarden watertje. Jullie gaan veel billen foto's zien, maar die zijn bij Hidde ook het beste. :)
Afbeelding

Mei
Ik kocht een vierwieler (waar we erg wijs mee zijn!) en maken ook hier kennis mee. Natuurlijk loopt Hidde met alles zo weg.
Afbeelding

Juni
Hidde zat weer volledig in de zomervacht. Zijn gewicht is hier ook super trouwens.
Afbeelding

Juli
In juli maakten we vooral fijne avond wandelingen <3 Door Corona moest ik op mijn werk veel lange diensten werken waardoor ik alleen savonds tijd voor hem had. Dit zijn we beide niet gewend, maar leverde wel mooie momenten op.
Afbeelding

Augustus
We werden op de foto gezet door Amy Van Dijk. Ja hij stond helemaal los en liep zelfs achter me aan als ik er vandoor liep. <3 Ik ben zo dol op deze pony. Hier vind je een fototopic hier over met meet foto's:
[ITP] Hidde op de heide!
Afbeelding


September
We maakten weer veel ritjes en hadden ons weer ingeschreven voor wedstrijden. Hopelijk weer wat B proefjes rijden. Maar helaas werden deze weer afgezegd.
Afbeelding

Oktober
Voor de eerste ronde weer geschoren <3 Hij dacht er het zijne van :P
Afbeelding

November
De maand voor de nieuwe dekens, Bucas en Amigo past hem zo goed. We reden weer veel buitenritjes en zijn zelfs begonnen met een reeks longeer en grondwerk lessen. Dit vinden we beide niet zo veel aan, dus willen het graag leren leuk vinden :)
Afbeelding

December
Begon helaas met een hoefzweer, na een paar dagen rust niks meer van te zien/voelen/merken gelukkig op was stijfheid na. Zo sluiten we wel dit jaar af. Op naar nog veel meer jaren met lieve Hidde. <3
Afbeelding


Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Black beauty Hidde ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-21 00:15

Bedankt voor de lieve reacties <3 <3


Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Black beauty Hidde ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-21 10:07

Dankje Ayla :) Denk niet dat dat snel weer gebeurd, maar we hopen het ook!

Kiekeboefje

Berichten: 1794
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Black beauty Hidde ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-21 22:16

Lief dank jullie! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Marilu en 18 bezoekers