Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-20 13:59

2020, op het gebied van paarden een mooi, stabiel en sportief jaar :j

Eston - hengst (zoon van Carrera)
Izzy - ruin (miniatuur paard vriendje van Eston)
Goldy - merrie
Carrera - merrie

Foto’s staan niet op volgorde.

1. Samen met Goldy en de Haflinger van een vriendin leuke foto’s gemaakt
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding


5. Izzy schitterde op de voorpagina van de Penny en als poster met deze foto door Juliette Fotografie
Afbeelding

6. De voorpagina zelf
Afbeelding

7. Carrera ging tweemaal mee op vakantie naar de andere kant van de Veluwe
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. En uiteraard mijn Black Beauty hengst Eston
Afbeelding

12. Waar ik ook graag buitenritjes mee maak
Afbeelding

13.
Afbeelding

14. Naast dressuur (Z niveau) en buitenritjes, wisselen we ook graag af met andere dingen. Recent hebben we voor het eerst een cavaletti training gehad (hij kent balkjes en cavaletti’s wel want we trainen hier vaker mee) maar ook eens een crosstraining.
[Afbeelding

15. En naast dat het een superfijn sportpaard is stuurt een 6 jarige er ook zo mee weg <3
Afbeelding

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey


Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-20 15:20

Bedankt :D Ze komt vanaf haar 3e wel eens langs (denk nu zo’n 10-15 keer in totaal rondgestapt), maar ze is ook uitsluitend de hengst gewend en mijn Haflingermerrie heeft ze ook 2 keer op rondgestapt. Het leukste vindt ze keertwendingen om de achterhand met de hengst :+ Talent in de dop :j Hij heeft meer parttime jong talent grooms, nog een 4 en 5 jarige :D

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-20 09:12

Bedankt Sassymoon :)

Ik snap niet zeer goed wat je met je reactie wilt bereiken Knert, aanvullend vind ik hem niet direct. Echte schoonheid komt in ieder geval van binnen, dat je een ander in de waarde laat zonder een oordeel over iemand te hebben. Smaken kunnen verschillen, al ben ik zeker van mening dat aangesloten kleding praktisch is (het fladdert niet in het rond) en dat ik als ruiter fit moet zijn vind ik persoonlijk ook belangrijk voor het trainen van mijn paard :j

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-20 09:34

Bedankt voor de reacties :)

Het gaat inderdaad om twee separate kledingstukken, een sportshirt en rijlegging. Dit bieden (gelukkig) veel merken aan. Het materiaal maakt het comfortabel om in te trainen en een rijbroek zit al gauw erg wijd bij de taille (of te strak bij de benen).

De een doet een fotoshoot in bikini te paard, de ander trekt een jurkje aan en weer een ander een matchende ruiter outfit. Leven en laten leven lijkt me zo :j

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-20 10:23

Iedereen tussendoor heel erg bedankt voor de leuke reacties, dat kan ik waarderen :)

De dame welke wij ‘als inspiratie hebben gebruikt’ in kwestie ken ik niet sorry. Dit is een stijl van mode en paarden welke al veel langer wordt gebruikt, ook door mijzelf daar ik met regelmaat model heb gestaan voor diverse (ruitersport)merken. Wij wilden graag foto’s samen met de Haflingers nu het nog kan. Goldy is nu 14.5 jaar bij mij en is ziek, daarom wilden we graag mooie herinneringen nu ze nog gezond genoeg is om te vervoeren :j Omdat dit een gedeelte was van het jaar (en 1 van mijn pony’s) heb ik ook deze foto’s in het topic geplaatst :) Uiteraard mag iedereen een smaak hebben, maar iemand verbieden om foto’s te plaatsen welke gewoon aan de algemene richtlijnen voldoen vind ik persoonlijk ver gaan. Wanneer ik iets zie dat niet helemaal mijn stijl is, zonder dat het dier er gevolgen van ondervind (en tja misschien vindt Goldy het persoonlijk niet mooi, maar ik kan niet merken dat ze zich er anders op gedraagt :P ), klik ik op dat mooie kruisje in de hoek.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-20 13:29

Bedankt voor alle lieve, ondersteunende en ook leuke reacties :) !

@Alpha89: Ik gebruik rijleggings zonder siliconen of sommigen met alleen op de knie, ik vind het zelf ook niet zo prettig om aan mijn zadel geplakt te zitten. Aztec Diamond Equestrian en Black Heart Equestrian zijn voorbeelden van merken welke dat in de collectie hebben. PS of Sweden heeft ook leggings met alleen bij de knie siliconen.

@AlwaysH: Dat zijn appeltjes (Silverdapple) bij Izzy :D Hem heb ik enkele jaren geleden gekocht om samen te zetten met mijn dressuurhengst, overdag samen op de weide en in de avond samen in een stal van 25 m2.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-20 13:50

Het past ook wel bij hem @AlwaysH :P Stoute Spikkel dan wel te verstaan.

Bedankt Sidera! Met de moeder ga ik wel weer fokken, maar de hengst is haar zoon dus dat wordt niet de combinatie :D

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-20 17:21

Bedankt weer voor de leuke en lieve reacties :) Ben ook trots op mijn jongens en dames, een mooi paardenkwartet al zeg ik het zelf :j

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-20 08:07

Bedankt voor jullie leuke reacties :D

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-20 19:55

We hopen het ook rien10! Op dit moment heeft ze nog heel veel lol in haar Maflingerleven :D

Dankjewel Elise!

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-20 13:43

Bedankt voor jullie leuke reacties :)

@Ellen: We gaan naar de Cantharel in Apeldoorn en daar heb je ruiterroutes, polsbandje om en de nummers volgen. Dat doen we dus zelf met een beetje hulp van een spiekbriefje :) Waar wij wonen op de Veluwe struinen we zelf rond, maar dat gebied ken ik inmiddels ook wel en hebben redelijk standaard routes.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Nessie

Berichten: 8565
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Eston, Izzy, Goldy en Carrera van Penny & Veluwe tot shoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-20 10:25

Dankjewel Getup :)

Zeker prima te doen Ellen! Je hebt verschillende routes, door het bos, over de heide en over de zandverstuiving in verschillende afstanden. Zeker prima te doen, wel een beetje op de paaltjes letten want je kunt een knooppunt missen.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers