2020 het jaar met een grote down en een mooie up

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

2020 het jaar met een grote down en een mooie up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-20 19:05

Het jaar duurt nog 2 maanden maar toch al een overzicht, en tja waar moet ik beginnen.

2020 startte voor puthzy met een mode rode deken van bucas en een halster wat op een half schaap lijkt
Afbeelding
In februari reden we zo nu en dan lekker bitloos
Afbeelding
In maart wandelde we over de dijk en reden we buiten
Afbeelding
Afbeelding
In april trainde we lekker in de bak ondanks je leeftijd van 24 fit was je nog
Afbeelding
In mei bekeken we de zonsondergang, en had een vriendin van mij nog wat foto’s van je gemaakt, verder was je beginnend spierbevangen maar we waren er snel bij waardoor je snel weer beter was
Afbeelding
Afbeelding
In juni mochten we in het land rijden, want de binnenbak was te warm en de buitenbak te mul
Afbeelding
En toen kwam die verschrikkelijke maand juli, op 7 juli kreeg je koliek, na alle mogelijke realistische opties geprobeerd heb ik je moeten laten inslapen
Afbeelding
Ik ging opzoek naar een andere pony, waar eigenlijk mijn plan was om einde van de zomer pas een ander paard te komen zag ik Pino halverwege juli op marktplaats staan, 2x wezen kijken en hem laten keuren en daar was Pino
Afbeelding
Pino ging in augustus zijn zwemskills testen, gelukkig heelhuids uit de sloot gekomen
Afbeelding
In september is Pino verwend met een recuptex
Afbeelding
En in oktober mocht hij lekker onder het solarium zonnen
Afbeelding

Het jaar is nog niet voorbij en ben benieuwd wat de laatste 2 maanden mij brengen

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed


LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-20 20:55

neile schreef:
Oh wat triest.. Heel veel sterkte bij het verlies van je geliefde paardje. Fijn dat Pino je weer een nieuwe start geeft, maar toch wel heel verdrietig dat je je paardje hebt moeten afgeven. Ik wens je alvast al een spetterend 2021 met Pino erbij!


Dankjewel! Ja inderdaad een zeer moeilijk en onverwachts afscheid maar Pino bied veel troost

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed


LiannePuthzy

Berichten: 6944
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-20 20:31

eefjexx schreef:
Sterkte! Ik heb Pino verschillende keren voorbij zien komen op Marktplaats geloof ik, leuk is hij!


Hij is ontzettend leuk en lief <3 helaas loopt hij sinds deze week niet helemaal goed

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fly_high, nonnekee, TinusB, wennie19 en 84 bezoekers