2 jaar met de Tosti

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xRoossie95

Berichten: 1371
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

2 jaar met de Tosti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-20 11:43

Vandaag is het al weer twee jaar geleden dat de tosti man bij ons kwam wonen.
Paspoortje
Naam: Gavantos, omgedoopt tot GavanTosti, momenteel 9 jaar oud, Indoctro x Nimmerdor

Toen we hem net hadden hebben we een tijdje niet gereden en zijn we overgestapt op grondwerk. Voor een overzicht van vorig jaar: [ITP] 1 jaar met de Tosti

Dit jaar waren we wel weer lekker aan het rijden! :D
Hierbij een leuk klein overzichtje van het afgelopen jaar :o

Oktober 2019
Hadden we zelf lekker een kleine fotoshoot gedaan
1.
Afbeelding

November 2019
Nadat we al wel nu ongeveer weer een half jaartje aan het rijden waren, hadden we ons nog niet gewaagd aan galopperen. We stapten voornamelijk en deden af en toe een drafje. Maar in november zijn we weer begonnen met galopperen. Een hele stap voor ons :o Aan het eind van november op de manege ook mee gedaan aan de onderlinge dressuurwedstrijd. Het ging bagger slecht maar we hebben het wel gedaan *\o/*
2.
Afbeelding

December 2019
Natuurlijk kerstfoto's gemaakt <3
3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Januari 2020
In januari lekker verder geknutseld met rijden en af en toe een beetje paardje pesten :')
5.
Afbeelding

Februari 2020
We rijden natuurlijk niet alleen maar, dus ook lekker in de longeer bak het springen geoefend
6.
Afbeelding

Maart 2020
In maart ook maar eens balkjes onder het zadel meegepakt. Lekker die billen trainen :x
7.
Afbeelding

April 2020
Toen hebben we iets gedaan wat al zo lang op mijn verlanglijstje stond: een fotoshoot bij Minh Dan Vu **\O/** <3 De foto's zijn ook zo ontzettend mooi geworden <3 <3 Kon niet kiezen dus hier een collage met mijn favorieten
8.
Afbeelding

Mei2020
In mei hebben we ook zowaar bitloos rijden geprobeerd! En dat doet hij echt super goed <<)
9.
Afbeelding

En meneer was jarig! 9 jaar geworden
10.
Afbeelding

Juni 2020
In juni lekker door gereden en wat online officiële wedstrijden gereden! Geen winstpunten binnen geharkt maar een goede oefening voor mijn zenuwen
11.
Afbeelding

Juli 2020
In juli hebben we de stoute schoenen aangetrokken een een heuse 'cross hindernis' genomen :') Schrik niet

12.
Afbeelding

Augustus 2020
In Augustus er achter gekomen dat hij een afwijking in een nekwerveltje heeft. Hierdoor mag hij absoluut niet meer achter de loodlijn komen. Hierdoor op een andere manier gaan trainen; focus echt op lang laag. Dit was weer de eerste keer rijden na rust <3
13.
Afbeelding


September 2020
Onze eerste keer samen naar buiten ooit :):)
Wat was hij ook ontzettend braaf! Behalve als iemand met een roze jas van een bankje op staat >;) :roll: Dan lig je er spontaan naast. Verder zo ontzettend heerlijk gereden!
En verder ook in de bak lekker doorgepakt
14.
Afbeelding

Oktober 2020
En ook deze maand ben ik ontzettend stoer geweest vind ik zelf :') :j Zonder hoofdstel gereden!
Wat een mak lammetje is het toch ook soms <3
15.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door xRoossie95 op 23-10-20 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Gavantos B+0 | ✖ Max B+11 L1+9 | Akyra B+8



xRoossie95

Berichten: 1371
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: 2 jaar met de Tosti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-10-20 16:51

Bedankt voor de leuke reacties :)
Vind het zelf ook wel heel leuk om zo het overzicht te zien met de hoogtepunten van die maand. Als je zo kijkt heb ik toch best wel wat dingen gedaan. En dan te bedenken dat ik vorig jaar een periode niet eens meer durfde op te stappen :') En vandaag op ons 'jubileum :P ' ook weer een les zonder hoofdstel gereden! :D

Gavantos B+0 | ✖ Max B+11 L1+9 | Akyra B+8

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook en 68 bezoekers