Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-20 08:36

15 augustus is het 5 jaar geleden dat we Rock hebben opgehaald. Het voelt zo ontzettend lang en tegelijkertijd zo ontzettend kort dat ik amper kan geloven dat hij er al weer 5 jaar is! :D Wat hebben we veel geleerd aan en van elkaar, en wat is dat paardje bijzonder :+:

Toen hij kwam was hij was bang, niet aan te raken laat staan te pakken. Hij was nooit echt in handen geweest en snapte niets van de wereld waar hij in terecht was gekomen. Het was aan ons om hem te leren dat mensen niet alleen maar eng zijn. We hebben heel wat uren bij hem doorgebracht, gewoon alleen maar er 'zijn' en hem in eerste instantie het initiatief laten nemen tot contact. Dat waren echt heel bijzondere dagen als ik terugkijk. Daarna moest hij alles leren wat er te leren valt als paard onder de mensen: van paardenvoer leren eten tot een halster omdoen tot meelopen aan een touw tot geborsteld worden.

Rock is mijn leermeester en mijn beste vriendje, mijn grote paardenliefde en het paard dat alles wat ik wist ondersteboven keerde. Ik ben zo blij met al die dingen! Daarom deel ik graag wat foto's van ons samen over die 5 jaar.

De allereerste dagen, augustus 2015:
Afbeelding

Ik heb wat foto's bij elkaar gesprokkeld van ons samen over deze jaren:

September 2015:
Afbeelding

Oktober 2015:
Afbeelding

Afbeelding

December 2015:
Afbeelding

Juli 2016:
Afbeelding

Augustus 2016:
Afbeelding

Oktober 2016:
Afbeelding

Februari 2017:
Afbeelding

Augustus 2017:
Afbeelding


Oktober 2017:
Afbeelding

Juni 2018:
Afbeelding


Oktober 2019:
Afbeelding

Augustus 2020:
Afbeelding

Afbeelding


Op naar de volgende 5, de 5 daarna, enz. <3 Ik hoop dat ons nog heel veel jaren samen gegund zijn!

soesita

Berichten: 5165
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 08:58

Leuk paard heb je daar en heel bijzonder zo'n start "uit het niets" samen. Ik denk dat jullie een echt hechte band hebben kunnen opbouwen en wens jullie nog veel jaren plezier samen.

-Namiro-

Berichten: 1925
Geregistreerd: 22-08-05
Woonplaats: Het Limburgse land..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 08:59

Een van de weinige verhalen die ik trouw volg op bokt.. een verhaal of beter gezegd een avontuur!

Het is prachtig om te zien hoe jullie samen groeien en hoe Rock jou steeds meer vertrouwen geeft.. hetzelfde stukje vertrouwen als dat jullie heb in het begin gegeven hebben.

Jullie komen er wel samen! :j Of misschien zijn jullie er al wel..

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:07

Prachtige foto's van jullie samen. Het is een bijzonder traject dat jullie zijn aangegaan, en wat heeft het een bijzondere band opgeleverd. Geniet ervan! :)

jeetje77

Berichten: 3456
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 09:07

Ontzettend mooie foto's waarin jullie band zo zichtbaar wordt.

Lynnepinny

Berichten: 2704
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:10

Vijf jaar alweer :wow: Ik volg jullie ook al vanaf het begin, en heb zoveel respect voor jullie! De rust waarmee alles wordt opgepakt vind ik erg mooi om te zien, en zie je ook zeker terug in de foto's :+:

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:17

Zo lang al! Ik heb jullie in het begin gevolgd als stille meelezer toen het allemaal niet zo lekker ging met inrijden, tof om te zien dat dat helemaal goed is gekomen!

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 08:43

Mooi overzicht zo! Op naar ze volgende mooie jaren. Veel plezier samen!

Annebelkees
Berichten: 25
Geregistreerd: 03-06-20

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 08:57

Leuke combinatie <3

Bloemmeke

Berichten: 1129
Geregistreerd: 24-09-13

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 09:00

Gefeliciteerd met jullie 5 jarige jubileum. Wat is het toch een prachtig dier!

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 09:26

Prachtig overzicht Lon! Jullie band straalt er echt vanaf! Op naar de volgende 5 jaar! En de volgende, en de volgende! :):)

_Elaine_
Berichten: 2164
Geregistreerd: 19-07-04

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 12:05

Jeetje wat gaat de tijd hard zeg!
Kan me nog goed herinneren toen hij bij ons op stal kwam als volledig groen paard
Je hebt een mooie weg afgelegd met hem, op naar de volgende prachtige 5 jaar!

Eline91

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-05-11

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 12:37

Wat een leuk overzicht!

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 13:43

Jeetje, is het alweer vijf jaar? Wat vliegt de tijd toch! Ik vind jullie toch zo'n prachtig duo :+: En een lichtend voorbeeld in hoever je kunt komen met geduld en vertrouwen op elkaar. Ook als het even tegenzit, en ook als de omstandigheden het ineens heel erg moeilijk maken. Echt heel mooi :j

LadyUrsy

Berichten: 679
Geregistreerd: 20-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 13:45

Wat een mooi, knap en "trots" paard. Nog vele fijne jaren samen <3

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 19:57

Super leuke foto's! Nog vele leuke jaren samen!

Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-20 08:49

soesita schreef:
Leuk paard heb je daar en heel bijzonder zo'n start "uit het niets" samen. Ik denk dat jullie een echt hechte band hebben kunnen opbouwen en wens jullie nog veel jaren plezier samen.


Dankjewel!


-Namiro- schreef:
Een van de weinige verhalen die ik trouw volg op bokt.. een verhaal of beter gezegd een avontuur!

Het is prachtig om te zien hoe jullie samen groeien en hoe Rock jou steeds meer vertrouwen geeft.. hetzelfde stukje vertrouwen als dat jullie heb in het begin gegeven hebben.

Jullie komen er wel samen! :j Of misschien zijn jullie er al wel..


Dankjewel, wat zeg je dat mooi. :) De balans van vertrouwen geven aan elkaar ligt inderdaad steeds meer in het midden. Hij heeft mij nodig maar ik hem net zoveel. We moeten het samen doen!


Prrrr schreef:
Prachtige foto's van jullie samen. Het is een bijzonder traject dat jullie zijn aangegaan, en wat heeft het een bijzondere band opgeleverd. Geniet ervan! :)

Dankjewel! Doen we zeker, elke dag!


jeetje77 schreef:
Ontzettend mooie foto's waarin jullie band zo zichtbaar wordt.

Bedankt!


Lynnepinny schreef:
Vijf jaar alweer :wow: Ik volg jullie ook al vanaf het begin, en heb zoveel respect voor jullie! De rust waarmee alles wordt opgepakt vind ik erg mooi om te zien, en zie je ook zeker terug in de foto's :+:

Dankjewel! Tijd vliegt echt he. Zo leuk dat je er al vanaf het begin bij bent en nog steeds volgt! Ik had echt nooit verwacht dat dat topic na 5 jaar nog steeds actueel zou zijn. :')


Vanillia schreef:
Zo lang al! Ik heb jullie in het begin gevolgd als stille meelezer toen het allemaal niet zo lekker ging met inrijden, tof om te zien dat dat helemaal goed is gekomen!

Uiteindelijk is ook dat goed terecht gekomen. Eerst moest hij vertrouwen krijgen en toen ik, want uiteindelijk bleek dat het hele traject mij ook niet in de koude kleren was gaan zitten. :o Dus nog steeds wel in gevecht met eigen onzekerheden en soms angst, maar het gaat steeds beter en we doen steeds meer! We zijn ook gestart met korte buitenritjes nu!
Afbeelding

miccamaaike schreef:
Mooi overzicht zo! Op naar ze volgende mooie jaren. Veel plezier samen!

Dankjewel!

Annebelkees schreef:
Leuke combinatie <3

Dankjewel!


Imre schreef:
Prachtig overzicht Lon! Jullie band straalt er echt vanaf! Op naar de volgende 5 jaar! En de volgende, en de volgende! :):)

Dankjewel! Komt goed, Rock gaat nooit meer weg! :D


_Elaine_ schreef:
Jeetje wat gaat de tijd hard zeg!
Kan me nog goed herinneren toen hij bij ons op stal kwam als volledig groen paard
Je hebt een mooie weg afgelegd met hem, op naar de volgende prachtige 5 jaar!

Jij hebt hem écht vanaf het begin van dichtbij meegemaakt ja! Je zou hem nu qua omgang echt niet meer terug herkennen. :) Het is nog steeds een schatje haha, dat wel.


Eline91 schreef:
Wat een leuk overzicht!

Bedankt!


Berdien schreef:
Jeetje, is het alweer vijf jaar? Wat vliegt de tijd toch! Ik vind jullie toch zo'n prachtig duo :+: En een lichtend voorbeeld in hoever je kunt komen met geduld en vertrouwen op elkaar. Ook als het even tegenzit, en ook als de omstandigheden het ineens heel erg moeilijk maken. Echt heel mooi :j

:* Superlief.



LadyUrsy schreef:
Wat een mooi, knap en "trots" paard. Nog vele fijne jaren samen <3

Bedankt, komt zeker goed! :+:


The_Cat schreef:
Super leuke foto's! Nog vele leuke jaren samen!

Dankjewel!

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 09:16

Wat een leuk overzicht! Gefeliciteerd met het 5jarig jubileum! Knappe Rock <3

Leo

Berichten: 50124
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Rock-it en ik: 5 jaar een setje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-20 19:50

Dankjewel! :D