AQHA Triple HOMOZYGOOT hengst Smoky Cream Dun

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
TripleCD

Berichten: 28
Geregistreerd: 27-07-15

AQHA Triple HOMOZYGOOT hengst Smoky Cream Dun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-19 00:46

Hoi allemaal, wilde even onze nieuwe aanwinst introduceren, namelijk Ice!

Ik heb Ice samen met een vriendin als veulen gekocht, in USA, want hij was heel bijzonder, daar heeft ie ook de hele tijd gestaan in USA. Wegens omstandigheden kon ze er niet meer voor zorgen en ben ik nu volle eigenaar. 1,5 week geleden, ben ikzelf naar USA gevlogen om samen met hem terug te komen. Wat een ervaring! En wat een superbrave hengst op het vliegtuig. Elke keer als ik ging kijken en water geven stond ie gewoon te slapen, echt zo relaxt!
Er was ook heel veel vertraging, totaal 20 uur heeft ie in die container gestaan, alle paarden trouwens op de vlucht, waren er totaal 14 die mee vlogen die we moesten verzorgen. Eenmaal hier aangekomen, super chill, nachtje in Luxemburg gebleven en de volgende dag naar huis, en een stuk frisser! in Texas was het namelijk rond de 26 graden, en snachts nog zon 20 graden toen we vertrokken en hier miezerig en nat en maar 11 graden, overdag! Brrrrrrrrr
Eenmaal thuis was ie gewoon chill, beetje roepen, kijken wat voor merries er hier aanwezig waren LOL. Volgende dag heb ik hem lekker buiten gezet, het was zonnig, droog, niet al te warm, maar het ging. Hij was toch wel beetje afgeleid, wilde alleen naar de merries achter, maarja, dat leek me geen goed idee hihihi, dus de volgende dag introduceerde ik onze mini hengstje Joey. Eerst door het draad 10 minuutjes, en toen leek het me een goed moment om ze echt samen te zetten. Dus hup, joey erbij en gelijk snuffelen en spelen, echt super! gelijk dikke maatjes, en ze crossen wat af en Ice heeft totaal geen oog meer voor de merries achter, is helemaal happy met zijn vriendje, en de bal, ohh die bal, die krijgt heel wat te lijden hihihi 8)7 :D _O- <3

Hierbij wat fotos van Ice, zijn nog niet de beste fotos, en ja.... Hij is wit!!! dus schoon zal ie nooit zijn LOL en dus ook niet op deze fotos. Ook moet hij nog flink wat bijkomen, maar nu hier thuis gaat dat helemaal goedkomen!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AQHA Champagne fokster www.triplecdranch.com
Paracord design voor unieke touwhalsters en halsbanden


TripleCD

Berichten: 28
Geregistreerd: 27-07-15

Re: AQHA Triple HOMOZYGOOT hengst Smoky Cream Dun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-19 09:59

Dank je, het was echt een hele reis ja, daarvoor ook zon 7 uur in de vrachtwagen. Maar hij is mak +:)+

AQHA Champagne fokster www.triplecdranch.com
Paracord design voor unieke touwhalsters en halsbanden

TripleCD

Berichten: 28
Geregistreerd: 27-07-15

Re: AQHA Triple HOMOZYGOOT hengst Smoky Cream Dun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-19 10:12

Hij is in maart net 3 geworden

AQHA Champagne fokster www.triplecdranch.com
Paracord design voor unieke touwhalsters en halsbanden

TripleCD

Berichten: 28
Geregistreerd: 27-07-15

Re: AQHA Triple HOMOZYGOOT hengst Smoky Cream Dun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-19 10:24

Het zit op de 3e en 4e generatie, dus nee, kan geen kwaad. Mijn keus was het zeker niet geweest hoor. Ikzelf ben daar ook geen fan van. Hoe ik ze soms gefokt zie worden, echt half broer en half zus op elkaar... uhhh nee.... Maar dat istie niet, het zit allemaal ver genoeg :o

AQHA Champagne fokster www.triplecdranch.com
Paracord design voor unieke touwhalsters en halsbanden


TripleCD

Berichten: 28
Geregistreerd: 27-07-15

Re: AQHA Triple HOMOZYGOOT hengst Smoky Cream Dun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-19 11:17

thnx <3
bedoel je zijn kleurgentica? of wat ie kan vererven?

AQHA Champagne fokster www.triplecdranch.com
Paracord design voor unieke touwhalsters en halsbanden

TripleCD

Berichten: 28
Geregistreerd: 27-07-15

Re: AQHA Triple HOMOZYGOOT hengst Smoky Cream Dun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-19 13:09

Super Joey, hij staat gewoon op mn website, alleen nog met veulen foto.
SUM SUM De planning is om hem in te zetten voor de fok, aangezien hij 300% kleur zal vererven, zelfs op vosjes.
Amigo, Zijn genetica is EE aa CRCR DD, dus alleen Smoky grullo veulens en dunskins, tenzij merries zelf ook verdunnings genen dragen, dan kan dat er nog bijkomen..

We gaan hem reining opleren hopelijk deze winter, en daarna als ik een goeie trainer kan vinden met de koeien

AQHA Champagne fokster www.triplecdranch.com
Paracord design voor unieke touwhalsters en halsbanden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 45 bezoekers