Wie heeft de mooiste Arabier van Bokt?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:14

Ik weet niet of ik al mag stemmen maar als ik mag stemmen stem ik op Cheyenne van Franca, ik weet niet wat die heeft maar die heeft zo'n super uitstraling!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:15

Sabiy schreef:
Riccardo, wat ben je allemaal aan het doen ? Haha!


Ja sorry moest mijn bericht 10x veranderen,het typwerk gaat niet zo super vanavond "lijkt wel of mijn toetsen gekrompen zijn"
Haha! Knipoog

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:18

horseranch schreef:
Jezus Riccardo, gaat het wel helemaal goed met je???
4x hetzelfde bericht?!! Maar ik begrijp je volkomen, ben het met je eens...


Bloos! Bloos Bloos! Bloos

sorry mensen effe een flinke blooper zeg.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:19

ben weer bij kennis en het gaat weer.

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:22

Je toetsen gekrompen ? hahahahaha zit je weer te zuipen ?!?!!

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:28

Sovy"]
Daarom 'gewone' tussen aanhalingstekens Knipoog . Maar ik bedoel, ergens werd Ghajariy genoemd, nou is hij niet van een bokker, maar toch kunnen 'die van ons' er niet tegenop qua uiterlijk. Snap je wat ik bedoel?
Pff wat is het eigenlijk moeilijk om te verwoorden wat je bedoelt...
[/quote]

[quote="Sovy"]
Als Ghajariy nog een echt 'boktpaard' was stond 'ie voor mij meteen al op 1 ! Maar dan maakt onder andere die van mij geen enkele kans meer
Halcon vind ik trouwens prachtig!
[/quote]

[quote="Plagom"]
maar ik snap wel wat sovy bedoeld. De paarden waar zij het over heeft zijn showpaarden. Die worden (bij wijze van spreken) elke dag helemaal opgesmukt.. Er zit dan toch duidelijk verschil tussen een arabier en een showarabier!

[quote="Sabiy schreef:
Als ze te mooi zijn voor deze competitie, schrap dan mijn kindertjes maar van de nominatielijsten hoor, zitten we hier niet mee !!


lekker arrogant trouwens
[/quote]

Arrogant ? Haha! Mijn tekst was het niet hoor Haha! Haha! Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:41

LiSSy"]
[quote="griebels schreef:
Tot nu toe kies ik voor Yalaton (Juval), Gomel 2e, Shatia 3e...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sorry, heb de plaatjes van kossack.com, hoop niet dat ze het erg vinden...



uhmm... dit is allemaal gomel hoor *LOL* Schijnheilig
[/quote]

Duhh!?!?
Dat weet ik ook wel natuurlijk. Yalaton stond er al op, en Shatia ook. Die hoef ik er dus niet meer op te zetten.

SophieB
Berichten: 412
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:48

Hmm, het is toch vrij logisch dat de toparabieren die hier genoemd zijn het winnen van de minder mooie arabs? Dat is eigenlijk het enige wat ik wilde zeggen, 't kwam alleen weer eens niet over in mijn berichten zoals ik het bedoeld had Frusty .

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:54

Ok, maar er zijn hier ook mensen met toparabieren op bokt. Mogen die ook niet mee doen dan? Ik laat Yalaton toch op de 1e staan dus voor mijn keuze maakt het niet uit Haha!

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 02:13

jazz-fan schreef:
dan nomineer ik mijn AF Charan ook..
Afbeelding
Afbeelding


Omdat ik niet op mijn eigen meisje mag stemmen stem ik maar op haar halfbroertje Haha! Charan

Hier mijn eigen meisje:
A.F. Shanaya, tevens mama van Abu Al Khayr (ook hier op bokt van duivelintje). Ze heeft dezelfde mooie bewegingen als Charan Haha! Hierbij een foto van vandaag, lekker in de modder, alweer 5 maandjes drachtig van Biblion.

Afbeelding
Afbeelding

En omdat ik nog geen bewegingsfoto's heb (moet ik echt eens gaan doen...) nog een toegift:
Afbeelding

irvyarabier

Berichten: 329
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: weesp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:32

Afbeelding
Afbeelding
Bloos Haha! Haha!

ankie1

Berichten: 1067
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Geboren in naarden en aktief in Gooi en omstreken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:41

RH PAJKOVSKI!!!!!!!!!!!!!!!! kan helaas geen foto neer zetten :.(

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 10:58

Yennie!!!!!!!!! Kwijl:~:~:~:~:~:~

OOhhhh man Hoe Geweldig kan je foto zijn!!!!
Ik vind dit echt zon zon super gaven fotow Lovers Kwijl:~:~
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Dscf0038(16).jpg[/img]

DUs ik stem op Yennie!!!! Haha! Kwijl

nasheeta

Berichten: 601
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Belgische grensstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 13:19

beste mensen, wij hebben de mooiste halfbloed en volbloed arabieren (op onze site), kijk maar naar onze El Guapo, Abu Dhabi en Manara Samira, allen getest in endurance ook nog eens. www.nasheeta.com

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 14:15

Afbeelding
El Guapo

Afbeelding
Zahara Sabiya

zijn idd een paar mooie arabjes maar ik stem toch stiekum nog steeds op Riccardo en ook op die van Uniek !

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 14:22

El Guapo ("de knappe") is een andalusische ruin !!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 14:25

oo echt hihiihihhiihihihihi nou is toch ook mooi!!! hahahahah geweldig!!

marengo
Berichten: 203
Geregistreerd: 11-07-02
Woonplaats: Velddriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 15:32

Gossie als de eigen paarden dan ook mogen: heb ik er een paar hoor,2 die toch wel een beetje van mij zijn Ararat (Palas x Arra) en Piaff (Eldon x Pipi) *LOL* enne mijne eigen stoere Alegro (Probat x Algeria) . Cool
Voor foto's : help Franca, ik ben geen computer lichtpunt geloof ik !
Premiera is recentlijk op een maandelijkse veiling gekocht door Klarenbeek en is een absolute beauty, echt een super mooie merrie Cheese! gefokt door Michalow.
Och Saiby: mijn paarden zijn ook gewoon "paard" hoor cq: lekker buiten heeel klein beetje blubber en zo, maar ja, so what daar zijn ze toch paard voor, en ze mooi zijn zie je dat zo ook wel. OK dan!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 17:13

marengo schreef:
Gossie als de eigen paarden dan ook mogen: heb ik er een paar hoor,2 die toch wel een beetje van mij zijn Ararat (Palas x Arra) en Piaff (Eldon x Pipi) *LOL* enne mijne eigen stoere Alegro (Probat x Algeria) . Cool
Voor foto's : help Franca, ik ben geen computer lichtpunt geloof ik !
Premiera is recentlijk op een maandelijkse veiling gekocht door Klarenbeek en is een absolute beauty, echt een super mooie merrie Cheese! gefokt door Michalow.
Och Saiby: mijn paarden zijn ook gewoon "paard" hoor cq: lekker buiten heeel klein beetje blubber en zo, maar ja, so what daar zijn ze toch paard voor, en ze mooi zijn zie je dat zo ook wel. OK dan!



nou ik ben benieuwd zet ze maar neer hoor!!
o je bent geen computer wonder ja ik snap wel hoe ze er op moeten die website in je profiel staan daar foto's van je kanjers in? dan kopier ik ze hier naar toe oke..??!!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 17:17

o jammer ik kan ze niet hier niet naartoe kopieren en ik zie ook alleen maar Ararat en die ander niet en ik moet zeggen dat het idd een mooi paard is maar ik ben benieuwd naar Premiera

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:29

Hmmz, dan stem ik automatisch ook op shanaya als dat dan toch mag... En ik wil ook een stem uitbrengen op mijn pas verkochte merrie K u tasza, die is net verkocht aan mijn nichtje. Hierbij een foto van haar als veulen. Ze is nu 2,5.
Afbeelding
En welja, dan ook maar 1 waar ze gevraagd was om als achtergrondmodel op te treden bij een fotosessie over trikers...
Afbeelding

sorry voor de grootte.. Ze is nog wat veulenachtig op de laatste, was deze zomer. Nu begint ze echt op een merrie te lijken, daar heb ik helaas geen foto's van. Volgend jaar mogen jullie haar bewonderen op de show. Naast haar showy gedrag en nette type wil ik haar graag nomineren voor haar aparte manier van mesten Haha! dat doet ze namelijk op de vensterbank, in de voerbak, in de drinkbak en ...(tromgeroffel)... hangend aan de muur! Ze duwd het echt fijn tegen de muur en dan blijft het daar hangen....

SophieB
Berichten: 412
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:34

Ararat:
Afbeelding

Piaff:
Afbeelding

Alegro:
Afbeelding

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 17:55

riccardo"]
[quote="plagom schreef:
De paarden waar zij het over heeft zijn showpaarden. Die worden (bij wijze van spreken) elke dag helemaal opgesmukt.. Er zit dan toch duidelijk verschil tussen een arabier en een showarabier!


Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!
Die worden (bij wijze van spreken) elke dag helemaal opgesmukt..
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Nou reken maar dat deze paarden ook flink aan het werk worden gezet hoor,en zeker ook niet altijd er okselfris bijstaan.
Nee sorry maar deze stelling kan ik niet verdedigen plagom.

sorry ben het daar niet mee eens
Knipoog
[/quote]

je hoeft me ook niet te verdedigen.
En ik zeg ook niet voor niets "bij wijze van spreken".
Je hoort mij niet zeggen dat die paarden niet aan het werk worden gezet. En ik geloof best dat jullie paarden ook in modder gaan staan.
Maar een paard thuis op stal ziet er gewoon heel anders uit dat een paard op een show (ookal is het hetzelfde paard), bovendien zijn de foto's vaak gemaakt door een professionele fotograaf, dat scheelt ook alweer.
En van sommigen krijgen we de stalfoto's te zien en van andere alle showfoto's.

Iedereen ziet dan de verschillen toch?

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 18:40

ok ik denk dat we nu even alle arabieren onder elkaar moeten zetten in een nieuw topic zodat we kunnen stemmen. Alegro vind ik ech mooi Kwijl

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 18:51

Ik vind Ararat erg mooi Lachen