Shetlanders

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

Shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:44

Er is helemaal geen topic meer waar we kunnen kletsen over Shetlanders, bij deze dan maar weer Lachen Denk dat iedereen wel weet wat de bedoel hiervan is Knipoog

Ben vanmiddag effe met Tess wezen wandelen, komt er een trekker met dubbel lucht voorbij, en hinneken naar die trekker Haha! Typisch Tess, ze vind die trekkers helemaal te gek Cool

BTW, ik moet nog een verlanglijstje maken voor Sinterklaas, iemand nog een leuk idee? Ik bedoel iets voor Tess of Novalee ofzo Tong uitsteken Ik weet wél wat ik al wel krijg, een abonnement op Brooke Hospital for Animals. Van de jeugdclub geloof ik Lachen

Bij ons in het dorp staan ook nog 2 shetjes, twee halfzusjes van Tess. Lizz & Fleur, echt schatjes. Elke keer hinneken als ik langs fiets Lovers


Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:24

Ach, nu moet ik cker een verhaaltje vertellen over Timon Tong uitsteken Dat doe ik lekker niet, de meeste kennen hem denk al... Schijnheilig

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:30

Haai Haai!! *meldt* Haha! Eindelijk weer een shettentopic! Goed gedaan Yara Knipoog Maarehm, ik wil wel weer eens een verhaaltje over Timon horen hoor Marieke! Dat is al lang geleden Tong uitsteken
Met Koos gaat alles goed. Hij heeft net een rustperiode achter de rug, omdat ik te druk was met mijn andere paardje... maar die gaat nu op rust, dus heb ik weer tijd voor mijn kleine manneke! Ik heb hem vandaag gelongeerd met een dubbele longe en ik moet zeggen dat het super gaat Koos werkt perfect met zijn achterhand en daardoor is zijn draf ook ontzettend ruim. Als ik zo met hem bezig ben, is hij heel geconcentreerd, echt heel lief Lovers

Maarehm Yara, een verlanglijstje voor sinterklaas? hihi, moet ik ook nog ff maken Tong uitsteken Ik ga ook leuke spulletjes voor Koos vragen!

Doegiezzz Jessie Knipoog

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:33

Ik heb vandaag gewandelt. Morgen ga ik ---- oefenen voor iets en dat ga ik dan precenteren op de vrijheidsdressuur-boktmeeting. Helaas ga ik het lekker neit verklappen dus meotne jullie maa rkomen kijken Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:37

Gaaaaaaaaaaaaf, vrijheidsdressuur-boktmeeting! Daar moet ik bij zijn Tong uitsteken Maar is zeker aan de andere kant van NL Scheve mond Hoe gaat het trouwens met de kunstjes? Kent Timon nog nieuwe kunstjes? Lovers

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:41

het is in Oostzaan, boven amsterdam.
Het gaat redelijk goed hij kan nu overkruist staan ik ben ook bezig met los het compliment

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:48

Mag je ook naar de VD Meeting als 'gast'. Tess kent alleen de basis Bloos Ik zou het wel heel leuk vinden om te komen kijken

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:52

Yaar schreef:
Mag je ook naar de VD Meeting als 'gast'. Tess kent alleen de basis Bloos Ik zou het wel heel leuk vinden om te komen kijken



Tuurlijk!! Graag zelfs Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:56

Wel errug leuk! Misschien kan iets met Elke regelen... samen treinen Tong uitsteken Lijkt me wel super om jullie allemaal te meeten... met al die circuspaarden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:07

Zeker leuk, als ik vervoer kan regelen ben ik zeker van de partij Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:17

Oké gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:19

Lukt het een beetje met je leuke act Marieke? Hij moet wel leuk zijn hoor, anders kom ik niet Tong uitsteken

BTW, ik geloof dat Lizz & Fleur te koop staan...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:33

zulke topics waren toch allemaal naar SC verhuisd?

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:33

Yaar schreef:
Lukt het een beetje met je leuke act Marieke? Hij moet wel leuk zijn hoor, anders kom ik niet Tong uitsteken

BTW, ik geloof dat Lizz & Fleur te koop staan...


Hallo! Ik ga morgen beginnen hoor Tong uitsteken
Ja het word een groot spectakel (ahum)...
Nee hoor het word gewoon een leuk iets. Ik ben het nu allemaal een beetje ana het bekijken en kijken of ik niet te veel verklap Scheve mond

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:27

Den had vandaag vrij. Ik heb nu een leuk verzorgmeisje voor hem. Die is nu 2x geweest en zo als het er nu uit ziet heb ik in 1x het heel goed getroffen. Het klikt echt met die 2. Dennis is heel lief voor haar, en zij schrikt niet als Dennis een keer naar de merries roept.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:58

Gaaf Ciska, is ze al een echt pennymeisje? Haha!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 14:26

Cool een shetlander topic Haha! Moet je hier wat over je shetlander vertellen ofzo?? Tong uitsteken

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 15:25

Yaar schreef:
Gaaf Ciska, is ze al een echt pennymeisje? Haha!


Idd, echt heel pittig. Zo'n lief meisje voor Den. Lekker met hem tutten enzo. Echt geweldig!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:44

ikke_89 schreef:
Cool een shetlander topic Haha! Moet je hier wat over je shetlander vertellen ofzo?? Tong uitsteken

Euhm, nee... dit topic gaat over Shires Tong uitsteken Knipoog

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 17:41

Jessie88"]
[quote="ikke_89 schreef:
Cool een shetlander topic Haha! Moet je hier wat over je shetlander vertellen ofzo?? Tong uitsteken

Euhm, nee... dit topic gaat over Shires Tong uitsteken Knipoog
[/quote]
Ohh okeej Tong uitsteken Jeej Knipoog

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:26

Mag ik ook meepraten in de Shetlandertopic?? Zoals jullie misschien wel weten heb ik een hele stoere verzorgshet, Diesel!!

Heb niet echt iets boeiends nu over hem te vertellen, maar morgen ga ik weer lekker buitenrijden *LOL* en gaat er een meisje op hem rijden die nog nooit gereden heeft....ben benieuwd hoe meneertje zicht gedraagd Tong uitsteken en jullie krijgen fotooo's! *LOL*

Romeo Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 09:58

Natuurlijk Marinke Haha! BTW, Diesel is een trés gave naam Haha!

En ik wil foto's zien hoor

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 18:01

Ik verzorg ook een shet (van Estragon hier op bokt) genaamd: Herlando, voor info + foto zie m'n profiel Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 13:46

ikke_89 schreef:
Ik verzorg ook een shet (van Estragon hier op bokt) genaamd: Herlando, voor info + foto zie m'n profiel Schijnheilig

Hehe, jij wil profielviews Haha! Tong uitsteken Maar ik heb gekeken, lieve shet!

Leo

Berichten: 50033
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:36

Ik heb voor het mooiste shetjes topic foto's opgevist van Spike, mijn oude shet... Ik heb 'm nu al bijna 2 jaar geleden verkocht, had 'm al 9,5 jaar, en was vergeten hoe stoer hij was Lachen
Gosh nu begin ik mijn binkie te missen Verdrietig

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers

cron