Engels Volbloed

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 12:59

héé en topic over volbloeds!!!!

hoorde ik daar Linamix? Lovers

ik rijd toevallig een linamix, heb er al 2 gereden en we hebben al 6 veulens van een linamix lijn...superpaardjes!!!

misschien kent iemand hem: papa is Sayaramix!

allemaal superspringers

sjalalaaaaa


Himyar

Berichten: 4526
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 13:42

Veulen nr. 1 van Lucky was de Sagamix (vader Linamix), hij staat nu dus in Griekenland in training, het veulen waar ik in mee kan doen is van Elmaamul (v. Roberto). Lucky krijgt over een paar maanden een veulen van Golden Snake (v. Danzig) en daarna wordt ze misschien gedekt door Generous (v. Caerleon). Generous kost 4.500 Britse Pond dekgeld, maar hij is wel een Derby winnaar, dus eigenlijk is het een koopje.

http://groups.msn.com/horsesofElles/luc ... snw?Page=3
http://groups.msn.com/horsesofElles/luc ... snw?Page=2
http://groups.msn.com/horsesofElles/luc ... snw?Page=4

thoroughbred

Berichten: 449
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 18:20

ik bedoelde ook Sagamix, ben geloof ik aan t afkicken van de koersen, daar heb ik enkele linamixjes gezien, ik meen dat 1 merrie van linamix 2e was in de grote prijs van europa.

heb net nog ff je foto's bekeken, wat was t als veulen toch een lekker ventje he. Die Elmaamul is trouwens wel een knots van een veulen Bloos!

There are only two emotions that belong in the saddle:
One is a sense of humor,
And the other is patience... John Lyons

SaintAissa

Berichten: 626
Geregistreerd: 14-12-04
Woonplaats: Aarschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 21:56

Maramix.... van Stal Sefaco.
Won afgelopen seizoen 26.500 euro...

Die heb je vastwel zien lopen Jovanka....

Himyar

Berichten: 4526
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 09:36

Ik heb thuis ook nog foto’s van het Sagamix ventje van een jaar later, alleen doet mijn scanner het niet. Ik vond het Elmaamul veulen ook wel een flinkerd.
Ik hoop echt dat Lucky naar Generous gaat, hij heeft de Ierse Derby gewonnen en de Epsom Derby. Alleen staat hij volgens mij in Ierland, maarja, Lucky is ook al eens van Nederland naar en van Frankrijk naar Engeland gesjouwd door haar Engelse eigenaar. Als Lucky haar fokker dit eens allemaal zou weten! Ik heb hem vroeger wel eens een paar maal gebeld, maar ben zijn telefoonnummer kwijt geraakt. Ik heb hem nooit kunnen vertellen dat Lucky nu ongekende kansen krijgt. Zijn naam is Muller, hij woonde ergens in de buurt van Arnhem of Nijmegen, geloof ik. Hij kocht toendertijd Lucky haar moeder van de importeurd die haar uit Frankrijk hadden gehaald, daar was ze op de veiling gekocht. Maar volgens mij heeft hij Lucky haar moeder na een veulen al weer verkocht, omdat hij stopte met de fokkerij. Er ging teveel geld bij. Kent iemand heel toevallig deze meneer Muller?

jinell
Berichten: 1
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:10

ik rij nu het paard dolphin friendly. zij is vroeg renpaard geweest. Weet iemand wat af van haar verleden? of ze veel gewonnen heeft en of ze goed was en andere dingen??

xx


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 9 bezoekers