Connemara pony kopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:02

Wat leuk dat je ook voor een connemara wil gaan! Heb je al gekeken bij stal van boxtel? Deze halen regelmatig jonge (zeer brave!!) connemara ponys uit ierland. Met goede afstamming. Zijn al braaf te rijden en te springen.

Ik woon zelf bij je in de buurt. Ik heb mijn connemara ‘particulier’ gekocht in den dolder.


Edit; Komt net een leuke voorbij!

Afbeelding

Afbeelding

Laerkens Beauty



Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Connemara pony kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:35

Connemaras zijn helaas aan de dure kant. Zeker voor een brave bomproof leerpony vind ik €4750 niet veel.
Waarom perse de keus voor een connemara? Als ze echt graag van pittig en voorwaarts houd kan je beter naar de welsh en new forest kijken.

Connemaras hebben wel temperament. Maar zijn wat dat betreft over het algemeen brave koele kikkers die niet zo snel harder gaan lopen van een bak kabouter :’)

Laerkens Beauty

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 11:45

Mijn connemara is bomproof. Er kan een kind mee weg rijden. Zal nooit bokken of steigeren. Maar heeft echt wel haar eigen eigenwijze mening. :+.
Denk dat het overtuigen van een pony om iets voor je te doen al leuk en pittig genoeg is.

Laerkens Beauty

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:06

Goedzo! Hoop dat het iets is. Aan een connemara gaat je dochter een goude pony krijgen.

Niemand kan nee zeggen tegen zo’n snoetje.
Afbeelding

Laerkens Beauty

Saaams

Berichten: 13262
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 23:47


Laerkens Beauty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers