Ras van de maand: de Mérens

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Lous, Melissa0304

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 11:20

Afbeelding
Ik heb zelf in 2016 kennisgemaakt met de Mérens. In Frankrijk. Ik had al een paar jaar niet paardgereden toen wij op vakantie gingen in de Fermette van pien_2010 hier op Bokt. Van het een kwam het ander en stond ik in de weide bij Hercule en Polie en was meteen weg van ze. Toen ik eenmaal met een grote glimlach op de rug van Hercule zat was ik ook gelijk verkocht. Hercule heeft geen stap verkeerd gezet met mij, toch wat onzeker na jaren niet te hebben gereden en als van origine westernruiter op een dressuurzadel nog wat onzekerder. Tijdens de rit die we maakten ben ik ook ontzettend verrast door de werkwilligheid en pit van de Mérens, en hoe zachtaardig ze zijn als je er naast staat. Ik zou zelf, als ik de ruimte had (zowel stalruimte als financiële ruimte) de Mérens zeker overwegen. Zeker omdat ik ook al begreep dat ze ook heel goed op de westernmanier gereden te worden. In juni ga ik weer bij pien_2010 op bezoek, en dan hoop ik stiekem wel even een aai of knuffel van m'n zwarte vriendjes te kunnen stelen.

:+:

Those who look with clouded eyes see nothing but shadows

Hanafubuki
Zeg maar Hans

Re: Ras van de maand: de Mérens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:31

Zo leuk die springfoto's van Polie :D

Those who look with clouded eyes see nothing but shadows

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten