Ras van de maand: de Fries!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 18:13

Werkwillig, veelzijdig en natuurlijk schitterend in het glanzend zwart.

Persoonlijk vind ik de oudere looks van de fries mooier, het grove maar helaas verdwijnt dit bij veel rassen. Mijn friese dame is de eerste fries die mijn hart stal, niet alleen haar buitenkant maar ook haar binnenkant. Werkwillig en meedenkend maar daarnaast soms ook lekker eigenwijs en afgesloten <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’


chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Ras van de maand: de Fries!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:02

Ik ken er 2 of 3 maar geen die ook echt wedstrijd gericht rijden, wil graag de reining kant op en dit gaat eigenlijk heel erg goed haha :D

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’


chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Ras van de maand: de Fries!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:20

Awh echt nog een pupje, wat een mooie zachte blik heeft ze :)

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:21

Owh daar heb ik helemaal overheen gelezen, 2 foto's.. oeps sorry beetje enthousiast :')

‘’Working with horses is a gift, who can learn you more than your own reflection’’


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers