KWPN-taxatietopic, max 2 foto's.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: KWPN-taxatietopic, max 2 foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 07:56

Amiigo 20.000, lijkt een fijn dier!


Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: KWPN-taxatietopic, max 2 foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 13:03

Heb hem al eens hier geplaatst maar ben toch benieuwd wat jullie er nu van zouden zeggen.

5 jaar
Ruin
BB springen
Bodinus x Furore
Voor het laatst gemeten op 1.70 maar is weer aan het groeien
Kan goed bewegen, paard is heel los in het lichaam van nature. Lijkt op de sprong veel vermogen te hebben, opent mooi van achteren.
Is van 3 tot 4 jarige leeftijd meer dan 10cm gegroeid en groeit nog steeds, hij mist daarom nog wat kracht in zijn achterbeen, heeft een jaartje extra nodig als je goed wil zijn voor hem.
Super braaf paard, op stal een echte knuffelbeer, zit geen kwaad in. OHZ ook heel braaf, wil graag voor je werken. Voorwaarts paard maar absoluut niet sensibel.

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: KWPN-taxatietopic, max 2 foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 13:27

Ohja vergeten erbij te zetten, hij is als 3 jarige röntgelogisch goedgekeurd zonder bemerkingen!

Leuk om taxaties te lezen. Het is uiteindelijk wel de bedoeling om hem te verkopen. :)

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:11

Amiigo, lastig te beoordelen zonder bewegend beeld, maar tussen de 15 en 20 zou ik wel snel gaan zitten als hij genoeg kan bewegen!

DreamGuide, tussen de 6 en 8 :j

Ik ben benieuwd waarop jullie mijn merrie zouden taxeren! We hebben haar afgelopen zomer gekocht. :)

3 jaar
Merrie
v. Marius Claudius uit een prestatie merrie v. Niveau, oma is een ster preferente merrie v. Pericles xx en daarachter zit weer een ster preferente merrie. Misschien niet interessant maar de volle zus van de moeder is ook een prestatie merrie. :) Ze is zelf nog niet op de keuring geweest.
Stokmaat is +/- 1.68
Niveau is zadelmak
Super lief paard, wel wat sensibel en bloederig maar wel braaf en een goedzak.
Laat veel vermogen zien, opent achter heel mooi op de sprong en is super los in het lichaam met veel schwung.
Is röntgen goedgekeurd inclusief hals&rug.

Afbeelding

Afbeelding

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:11

Petrichor schreef:
Kan er niet een nieuwe regel in dit topic komen? In elk geval foto's van de beweging en het liefst ook een filmpje?

Zoals de aanvraag van Change die is op deze manier bijna niet te taxeren. Dan moet je uitgaan van normale bewegingen voor het zelfde geldt is het een bewegingswonder en taxeer je veel te laag of hij beweegt juist slecht en je zit weer veel te hoog....


Maar ik heb een springpaard dus dat zou verder toch niet van toepassing zijn.

Hier heb je een bewegend filmpje van een ongeveer halfjaar terug, ze is inmiddels al wel wat mooier. :)

https://www.facebook.com/10000248691572 ... 816276431/

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: KWPN-taxatietopic, max 2 foto's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 22:19

Die heb ik helaas niet, maar je zou door de goede moederlijn al wel een redelijk beeld kunnen vormen denk ik!

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 04:28

We meer voor betaald maar voor een 3 jarige die niks kent vind ik dat een hele nette prijs! Stonden ze maar allemaal voor dat geld op de markt. :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers