Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Neon

Berichten: 4922
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 12:43

leuk topic :) ik herken wel wat van je verhaal :) Neon (mijn paard is een Nonius een Hongaars ras) en ook daarover bestaan de nodige vooroordelen... Ook over Neon wordt regelmatig gezegd, dit is niet mijn type paard, maar hij heeft wel uitstraling... en deze vind ik toevallig wel mooi...

laatst kwam ik het ras tegen in een boek over paardenrassen en er stond gewoon ijskoud in het boek: een nonius is een lelijk paard met een te groot/lelijk hoofd... Lijkt dus een beetje op hetgeen jij zegt over de AT en bijvoorbeeld het karakter van dit ras en de iele bouw, het is niet leuk om zoiets te lezen... Ieder ras heeft gewoon zijn charmes en plus- en minpunten... en je moet inderdaad kijken waarvoor een paard gefokt is... dat een bepaald type niet het jouwe is... is alleen maar positief ;) anders hadden we allemaal hetzelfde ;) wat ook maar saai zou zijn.

PS: Ik heb trouwens even naar jouw profiel gekeken en wat ITP topics over jouw paard :) wat een machtig mooi dier is dat zeg! Hele aparte verschijning en een ontzettende lieve uitstraling :) vind dat stevige wel chique staan, had die variant nog nooit gezien en kende enkel "de iele"... enne... het kleurtje is uiteraard ook prachtig



Neon

Berichten: 4922
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 21:07

Oeh gaaf dier :D wordt vast een super stoer veulen

Neon

Berichten: 4922
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 21:31

Leuk om te zien :D gave kleuren

Vind don en budjonny wel erg leuk kwa type... is dar het zware type of is dat nog een middenmoot?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers