Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-16 08:34

Ik zie geen foto's?


Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 17:43

Mooie dieren. Ook flink prijskaartje. Misschien als ik ooit de loterij win komt er een AT :P

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 22:53

Ik vond ze ook prijzig, vandaar mijn opmerking. Vind het om heel eerlijk te zijn ook wel een beetje apart dat iemand een 'miskoop' probeert door te verkopen voor (zo maak ik op) duizenden euro's meer. := Leuk als het lukt natuurlijk, uiteindelijk is het wat de gek ervoor geeft, maar dan had de eigenaar misschien wat beter na moeten denken voor de aanschaf...

meikevalk schreef:
Een franse mevrouw die in Portugal woont heeft deze merries gekocht. Eigenlijk zonder er goed over na te denken.
Intussen heeft ze de vraagprojs betaald aan de fokker en verblijf van de merries gedurende een paar maanden. Nog eens 2000euro er bovenop. Daarna heeft ze mij gevraagd de merries op te halen en naar portugal te brengen...nog eens 2000 aan transportkosten.

Hier aan gekomen kwam ze met het verhaal dat ze voelt een foute beslissing te hebben genomen met de aanschaf van deze merries.

Nu staan ze dus bij mij....moet ze weer pensiongeld betalen...

Er is niets mis met de paarden hoor

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:20

Wat heeft die laatste veel wit zeg! Wat zijn de vaders van de veulens? En fijn dat de combi met pleegmoeder het goed lijkt te doen :)

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:29

Gaaf filmpje! Is zo te zien opgenomen bij Stavropol, tenminste ik zag Pekhimdar, Karaoglan, Khanbegler etc. Die shots vanuit de lucht van die kudde zijn echt tof!
Maar volgens mij is het Turks? Iig gesponsord staat er. Misschien dat er dan ook Turks commentaar bij komt?

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 16:32

Ohhhh ja eindelijk komt er een Kardash baby??? :D :D Dan kom ik wel op kraamvisite hoor!

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:55

Kan ik me voorstellen, weet nog wel dat we het er jaaaaren geleden al over hadden :') en dan eindelijk... *\o/*
Veulen mag wel deze kant op hè, bij deze alvast gereserveerd O:)

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 14:58

Piekosjj schreef:
Dat is inderdaad een plaatje die Kardash! Kan niks anders dan een enorm gaaf veulen woren Jo :j
wbt de warmbloeden fokkerij, ik vind het zelf allemaal altijd erg snel-snel-snel gebeuren. Elk jaar word er weer ontzettend veel nadruk gelegd op de nieuwe 3-jarige hengsten om zo snel mogelijk meer 'kwaliteit' en nieuw bloed er bij te krijgen. Hierdoor krijg je elk jaar zo veel nieuwe hengsten er bij en verdwijnen de 'oudere' (lees; 10-15 jarigen) al best snel naar achter in de pedigree. Zelf vind ik dit erg jammer, je hebt imo een veel beter overzicht in de hengst als deze wat ouder is, volledig uitgegroeit is en zichzelf heeft kunnen bewijzen in de sport of in offsprings. Maargoed, ik ben dan ook wel echt 'n leek in het fokken hoor :D


Er is natuurlijk ook wel een verschil mbt de hoeveelheid paarden die überhaupt worden aangeboden (of alleen al geboren) bij bijv. het KWPN vs de Akhal-Teke. Ben het er mee eens dat het soms zonde is, maar er staat nu eenmaal ook gewoon veel sneller een nieuwe lichting klaar.
Binnen een kleiner stamboek val je sneller terug op oudere hengsten ook met het oog op kwaliteit en inteelt.

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 15:02

JoSav schreef:
Haha, Bente. Moet ik ook nog een speciale bestelling influisteren bij vader en moeder in spé? :P :P


Goudvalk natuurlijk :P Alhoewel die ene leuke grote (te dure) hengst ook nog steeds best op mijn balkonnetje afgeleverd mag worden, maar dan krijg ik ruzie met je vriend :Y) (Hij mag wel langs komen om 'm te poetsen }> )

Fenrir
Berichten: 34829
Geregistreerd: 17-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 10:20

Ik hoop dat ze een fijn plekje krijgt. Merrie is niet mijn smaak, maar nu had ik toch geen plekje voor het leven kunnen beloven. Haar karakter klinkt wel leuk :))


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers