Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 19:46

Bij Stoeterij Argamak kun je zo langskomen, wel eerst even bellen om een afspraak te maken. Dat wordt zeer gewaardeerd. Voor het nummer PB (:

En ik denk dat een bijrijder geen probleem is, op Stoeterij Argamak rijden er ook verschillende mensen op de paarden.

Als je verder nog een vraag hebt over stoeterij Argamak mag je me altijd PBen. Ik verzorg rijd daar namelijk de paarden.

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to


minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 18:23

@EmmaVZ, kismet stond eerst in Duitsland en hij is 2 weken geleden teruggekomen. Binnenkort word hij samen met nog een paar andere paarden beleerd, tenminste volgensmij was dat de bedoeling.
Kizyl Gun is écht een lieverd <3 In het begin was hij heel bang en kon ik hem nog geen halster om doen maar als hij je eenmaal vertrouwt is hij echt súperlief. Hij staat met nog 3 andere hengsten in de wei en wanneer die paarden bij je weglopen omdat er niks meer te eten is blijft Kizyl Gun nog even staan om lekker te knuffelen! :j

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to

minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:05

@EmmaVZ, Haha ja klopt! ben er ook heel blij mee! <3

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to

minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:35

@JoSav, ja klopt. Kismet is inderdaad al eerder beleerd. Ik zag hem even aan voor een andere :+
Helaas kan er nu niet gereden worden ivm de sneeuw enzo.. :n

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to

minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:39

Sowieso snap ik die uitspraak niet, waarom zou een paard in hemelsnaam breekbaar zijn :+ Een Akhal Teke heeft ook gewoon botten en alles precies hetzelfde als een ander paard.

Wou iemand toevallig nog iets aan de eigenaresse van Stoeterij Argamak vragen? Ik ga er morgen weer heen, dus als er nog iets is! :j

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to

minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 15:45

Wauw! Wat een prachtige jonge paarden! <3

Tragisch van Gagur.. Eerlijk gezegt heb ik niet veel over hem gehoord, wel over zijn nakomeling Gagar-Han.

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to

minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 22:10

Alexandra_ schreef:
Vind het echt geen mooie paarden.. :+


Iedereen zijn mening, maar waarom als ik vragen mag? :o

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to

minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 18:02

6 jaar terug is inderdaad voor mijn tijd, ik heb wel veel over Gargantua gehoord.

Misschien leuk om even te vertellen, sinds donderdag avond staat er bij ons op stal een akhalteke x Groninger, zoon van Karatai waarmee ik bezig ga om te beleren! *D
Ik stuur binnenkort wel even een foto van hem, want hij is echt prachtig! <3

Helaas zijn ze op stal niet zo blij met hem, want morgen is hij precies 3 mnd geleden gecastreerd en meneer voelt zich dus nogal de macho hengst.. :')
Als ik alleen met hem ben is het echt een schat van een paard, maar zodra ik wegloop verandert hij in de 1.60 grote zwarte tank die z'n hele stal afbreekt.. :+ als meneertje bezig is zijn stal af te breken vliegt het vlas door de lucht B-)

Ook deze meneer word zeker 1.70 later, waarschijnlijk nog wel groter.

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to

minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Re: Wat een lelijk ras! Oh, maar die van jou is wél mooi hoor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:27

Ja Kobus bedoelde ik! Hij word in Maart volgensmij 3 :o
Vind het wel een beetje jammer van zijn naam, maargoed iedereen zijn eigen smaak :=

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to

minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-13 21:51

Piekosjj schreef:
[ Afbeelding ]
Die wil ik wel hebben *D


Héérlijk paard dat :D Ik rijd hem nu wekelijks, het is zo'n schat ook <3 Hij zit ook geweldig!

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to


minetje
Berichten: 324
Geregistreerd: 18-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 18:18

@Piekosjj, Stel dat je ergens nog een geldboompje vind, ik raad hem zeker aan :o

One of the greatest things in life is doing the things people said you will never be able to


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers