3-jarige Tinkers/Cobs beleren onder het zadel / voor de kar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Re: 3-jarige Tinkers/Cobs beleren onder het zadel / voor de

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 15:59

Hoi,

Ik heb mijn 3 jarige tinkerhengst ook vrij makkelijk zadelmak gemaakt.
Na de hengstenkeuring 15 januari ben ik er begin februari voor het eerst opgegaan en de eerste keer heb ik alleen gestapt, de 2e en de 3e keer ben ik ook in draf geweest, links en rechtsom en de 4e en 5e keer heb ik zonder problemen ook gegaloppeerd links en rechtsom.
Toen heb ik een paar weken niet gereden en ben ik er nog een keer opgegaan zonder problemen en toen door drukte is hij weer een tijd niet aanbod gekomen en toevallig heb ik er gisteren weer opgezeten. Dit alles heb ik zonder hulp gedaan, dus gewoon ik alleen met mijn hengstje.
Ik probeer eerst nog wel voorzichtig aan te doen en niet te veel te belasten want hij moet eigenlijk nog 3 worden, dus ik heb alle tijd nog, alleen is het natuurlijk een gaaf gevoel, ik snap wat je bedoeld met je trotse gevoel. Knipoog

ggk dekhengst VENCO, NSvT en Z2-dressuur startgerechtigd, staat ter dekking bij Stal de Zwanepol in Kamperveen
info: staldezwanepol@gmail.com


zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Re: 3-jarige Tinkers/Cobs beleren onder het zadel / voor de

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:32

Tipje Mamauba: Als denkt dat het moeilijk wordt valt het vaak mee en als je denkt dat het een "makkie" is, wees dan alert! voordat je het weet hebben ze je te pakken!

ggk dekhengst VENCO, NSvT en Z2-dressuur startgerechtigd, staat ter dekking bij Stal de Zwanepol in Kamperveen
info: staldezwanepol@gmail.com


zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Re: 3-jarige Tinkers/Cobs beleren onder het zadel / voor de

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 16:41

P.S. niet naar bedoeld hoor, maar soms denk je dat je het gewonnen hebt en dan gebeurt er onverwachts iets, terwijl je vaak beter op je hoede bent bij een paard waarvan je denkt dat er iets mis kan gaan.

ggk dekhengst VENCO, NSvT en Z2-dressuur startgerechtigd, staat ter dekking bij Stal de Zwanepol in Kamperveen
info: staldezwanepol@gmail.com

zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Re: 3-jarige Tinkers/Cobs beleren onder het zadel / voor de

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 17:03

Succes toegewenst!
Wel lezen het wel op bokt, toch?

ggk dekhengst VENCO, NSvT en Z2-dressuur startgerechtigd, staat ter dekking bij Stal de Zwanepol in Kamperveen
info: staldezwanepol@gmail.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 22 bezoekers