Poolse Arabieren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 15:51

hoi,
Ik rijd/reed al mn paarden en dus ook de arabieren gewoon met een spoortje !! wat is daar niet goed aan dan!! Verward .....
gr,sas.


dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:11

hoi,
Sorry!!!! maar ik heb bij groene paarden na een maand of 2 a 3 al sporen om !!! OK dan!

gr,sas.

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 14:04

hoi,
Paarden staan ten 1e ook niet ALLEEN AAN HET BEEN ... een paard reageerd ten 1e op de ZIT/GEWICHTS HULPEN!!! de benen zijn ter ondersteuning , om "op te sluiten" -begrenzen.. en om in samenspel met de ophoudingen en halve ophoudingen te "schakelen".....maar jij weet er veel vanaf zo te lezen , je neemt klakkeloos aan dat ieder dier vanzelf sprekend...vooruit geprikt....word !! erg kort zichtig!...vind je zelf ook niet?? Ach gut ..........en doen DE profs het volgens jouw fisie wel erg fout ...niet dan?? OK dan! .......en nog iets ...ik woon in de buurt ...nodig je uit om eens 'n keer op mijn NIET aan het been staande en vooruit geprikte arab te komen rijden.... Knipoog ....oja een paard dat niet goed aan het been staat is meteen ook niet instaat te Verzamelen!!...mag je ook testen!!!! Haha! ...er zal een wereld voor je open gaan!!! Clown ...
gr,sas.


dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 21:36

hoi,
Tuurlijk mag dat!....ten 1e als ze 'zadelmak' zijn...[doe ik NIET zelf,ik ben de 1e... 2a3 weken een mietje maar ben er wel vaak bij] .. of te wel als je[ik] kunt rustig opstappen zonder rodeo en ze dus weten wat HO is en Voorwaarts...stap ik meteen thuis het bos in.....[het bos hek = 5 meter van ons terreinhek] en probeer dan gebruik te maken van de natuurlijke reacties die ze aanbieden [niet in de weekenden in het begin... ivm toeristen die wild loslopen in fluoriserende weekend smokings:? ]...ze schrikken hier van en daar van ...daar reageer ik op [probeer ik] door iets been druk ....[in het begin en een paar weken later ook meer met zit/gewichtshulpen, kruis-aantrekken met je zitbeen knobbels ] ....te geven in de richting waarin ze heen schrikken/lopen en er zitten overal in het bos ...enge krokodillen Clown ...zoals je weet ! ..want je staat zelf op de veluwe en paarden vinden alles eng,spannend en vooral leuk!! en omdat ze zo ongeloooofelijk nieuwsschierig zijn kan je van erg veel natuurlijke reacties gebruik maken!!!...na een maand of 2 a 3 [soms 4] lange rechte lijnen , voorwaarts en overgangen te hebben gereden ga ik de boel proberen te "verfijnen" en dus de reacties ...het reageren op mij "scherper" te maken en dan komt het spoortje om de hoek... HEEL AF EN TOE!!!! Schijnheilig ...en niet om het dier door het bos te prikken maar ter attentie en een soort van heel alerte ondersteuning!! maar vooral heel relaxed en rustig! OK dan!
Valt wel mee he? Knipoog ....die "prikker" aan de anderen kant van de A2...hahahahaaa....een lange geduldige ,rustige weg in het heel kort geprobeert te omschrijven...puf valt niet mee Verward maar doe m'n best! *LOL*
gr,sas.

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 14:06

Volgens mij lezen jullie niet helemaal goed wat er geschreven is maar dat maakt ook niets uit ...wel dan??.....
gr,sas.

ALOHAAAAAA......From Hoenderloulou....

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 15:51

OK dan! super toch, daaaar is een forum voor!!!
gr,sas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers