wat voeren jullie je tinker per dag

Moderators: balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 21:45

ligt er ook aan hoeveel arbeid het paard verricht!!!, en verder een tinker krijgt het zelfde voer als ieder ander paard hoor Schijnheilig Schijnheilig toch? Scheve mond Lachen

(Emma)

Im Artfully Maid Dana

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:17

ja maar het aantal kg per dag maakt niet veel uit, als ik in nijega ben en ook vaak thuis dan krijgt dana 2 keer een halve kg, netzoals de andere rassen, ja er zijn ook paarden die veel meer krijgen, die een prestatie moeten leveren, maar ik geef Dana gewoon 2 keer daags een halve kg Knipoog Knipoog Lachen natuurlijk zijn er allemaal verschillende soorten voer, wat maakt het nou uit dat het een tinker is? Verward

(Emma)

Im Artfully Maid Dana

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:19

mymy schreef:
nou ik heb geen tinker maar ook zon stevig ras
hij krijgt smorgens 1 kilo sportbrok (havens) halve schep muesly halve schep haver... en dat dan savond weer en dan ong 2 plakken hooi per dag... maar hij heeft verder geen gras.. hij staat wel altijd buite en werkt alleen in het weekend beetje in de bossen rijden dus heel hard hoeft hij niet te werken

waarom krijgt hij zoveel haver????

Im Artfully Maid Dana

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 10:44

basisbrok is ook niet voor een paard die elke dag word gereden, ja wel als er nog ander voer word bij gegeven

Im Artfully Maid Dana

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:48

dobbel schreef:
hoezo niet er staad bij ons een z1 paard die krijgt ook

alleen basis brok en verder niks en presteerd heel goed.

misschien nu nog wel ja....
basisbrok is alleen eigenlijk brok voor het onderhouden van je paard een z1 dressuur paard lijkt mij dat die veel getraint moet worden, en vind ik het raar dat die alleen basisbrok krijgt zonder een toevoeging of een andere brok Verward Verward

Im Artfully Maid Dana

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 22:05

Pellie schreef:
gefeliciteerd baukje Lachen

basisbrok zal toch uit andere samenstellingen bestaan dan muesli's. ook zijn er vaak meer toevoegingen gedaan van andere stoffen. maar het fijne weet ik er ook niet van.

zou je een keer naar een voedings clinic moeten gaan daar leer je heel veel van Knipoog , ik wil best uitleggen wat het verschil is maar ik word niet zo serieus genomen Cool Frusty >;)

Im Artfully Maid Dana

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie