trauma andalusiers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

trauma andalusiers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 19:59

Hoi heeft er iemand ervaring met andalusiers uit spanje die getraumatizeert zijn? Ik wil er namelijk een kopen die een trauma heeft en daardoor slaat en wil ervaringen van anderen horen.


SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 19:51

Ik zou even vertellen waarom ik hem wil. Ik heb dat paard vorige winter gehad en moest hem verkopen van de eigenaar van de stal waar ik toen stond omdat hij de stal uitgeslagen werdt en omdat andere bang van hem waren en hij is alleen als hij platgespoten is te bekappen. Ik kon toen fijn met hem rijden. Hij is toen terug gegaan naar die handelaar. www.handelsstalvaniwaarden.nl Ik heb hem nu toch gekocht. Vandaag dus. De mensen bij ons op stal heb ik gewaarschuwd hoe hij is en hij mag komen. Ik ga zelf zijn stal doen en er zijn drie binnenbakken dus kan ik altijd wel alleen rijden. Ik ga nu een paardencoatch bellen om te informeren of er iets tegen het slaan gedaan kan worden. Hij heeft namelijk littekens om zijn kroonranden achter net of hij ooit vastgebonden is. Op die site staat hij bij de hengsten het is de hengst met de grijze manen.

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 12:15

Het is die zogenaamd braaf gereden hengst en als je het goed leest weet je waarom ik hem toen weg heb moeten doen. Ik had toen geen ander adres waar ik een hengst neer mocht zetten.

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 12:16

Ik had een vriendin laten bellen naar die man waarom die elke keer terug kwam en hij zei omdat ze geen van allen konden rijden. Als je dat al ziet geef je zon paard toch niet mee lijkt mij.

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 12:17

Het is die hengst waar niemand op zit op de foto. Is misschien iets duidelijker want hij zegt over al zijn paarden dat ze braaf zijn.

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 01:53

Ik weet hoe hij is maar in die twee maanden dat ik hem gehad heb heb ik gezien hoe dat paard kan zijn, hij weet niet eens wie ik ben want als hij wist dat ik heb was kreeg ik senorito waarschijnlijk niet eens voor het bedrag dat ik nu betaald heb. Hij komt hem volgende week donderdag brengen dus ben beniewd hoe hij dan kijkt als hij ziet dat ik hem gekocht heb

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 11:25

Ik laat hem zeker niet casteren want hij heeft geen hengstenstreken ookal heeft hij gedekt. Ik kon er mee langs hengstige merries afrijden was geen enkel probleem

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 11:50

ben ik nog voor aan het zoeken liefst iemand natuurlijk met ervaring met andalusiers

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 22:21

HIj is vandaag gekomen en hij was superbraaf en zag er beter uit dan ik dacht. Ik ga hem waarschijnlijk morgen rijden(poging doen teminste) Ik laat morgen wel horen hoe het gegaan is

SandravdB

Berichten: 2805
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 08:47

IK heb hem gereden en ging goed, beetje onrustig maar dat mag en druk, vooral hinniken maar is een hengst he. Maar hij valt me echt mee hopen dat het zo blijft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hillebill en 27 bezoekers

cron