Beiers Warmbloed Paard, wie heeft er zo'n paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Beiers Warmbloed Paard, wie heeft er zo'n paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 09:08

Ik ben erg benieuwd of er een bokker een Beiers Warmbloed Paard bezit, en wat zijn of haar ervaringen hiermee zijn. Ik heb er namelijk zelf wel 1, maar ben nog nooit iemand tegengekomen die er ook 1 heeft. En bijna niemand kent het ras.

Namens Morris,
Groetjes


Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 09:01

Zoals ik eigenlijk al had verwacht, is het ras wat ik bezit vrijwel onbekend. Nou ja, ik ben al aan het idee gewend... Huilen snif snif. Een troost voor mij is dat er wel een website van is, uiteraard een duitse. Gisteren was de hoefsmid er, die had een stagaire bij zich, en die heeft ook een onbekend duits merk. Dus toch nog iemand, met ook een onbekend merk paard.
Nou ja, ik heb in ieder geval al heel veel plezier met hem beleefd, en ik hoop dat het nog hele tijd zo blijft. Het is geweldig paard.

Greetz
Morris


Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 18:08

A, daar ben ik weer. Ik ben aan het prutsen geweest. Om een foto op bokt te zetten. Nog niet gelukt, gaat nog wel lukken. Maar ik heb niet zoveel tijd. Ik laat nog een foto een keer zien.

Doei,
Morris

Morris

Berichten: 3445
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 09:03

Yep that 's him!!!
Good old Morris, daar was ie nog jong een jaartje of zeven. inmiddels 16 jaren oud maar in beregoeie conditie. Hij mag tot aan zijn dood bij mij blijven, wat een heerlijk leven toch!

Nog bedankt Jantina! (hij lijkt helemaal niet op de eerder geplaatste foto's, en toch is hij een ras-echt Beiers Warmbloed)
Groetjes,

Na wat speurwerk, toch wat gevonden:
www.Pferdezuchtverband-franken.de
www.bayern-pferde.de


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers