Waarom al die verkiezingen?!?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Waarom al die verkiezingen?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 14:58

Hoi,

ik vroeg mij af, wat het eigenlijke nut is van al die verkiezingen?! Verward Ik vind het zo nutteloos.... Haha! Clown

Iedereen die daar aan meedoet, vindt zijn/haar paardje/pony super. Lovers Dat is toch het belangrijkst? Haha! Schijnheilig *LOL*

Het is trouwens ook zo stom om op het uiterlijk af te gaan,... het innerlijke is voor mij belangrijk. Haha! En daarbij is elk paard fantastisch en uniek op zijn eigen manier,...toch? Schijnheilig Bloos

Dus,...ELK PAARDJE IS EEN KAMPIOEN!!! ELK OP Z'N EIGEN MANIER,... OK dan! OK dan! *LOL* OK dan! toch?! Verward



Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 15:50

Karin schreef:
ook om het hier overzichtelijk te houden.


Daar heb je ook gelijk in,..als ik bij rassenpraat kijk, zie ik bijna allen verkiezingtopics staan, van wel 5,6, tot zelfs meer pagina's lang,... Verward De belangrijke topics met vragen of nieuws over de rassen ofzo verdwijnen allemaal naar helemaal vanachter, zonder dat iemand het merkt? Verward

Haha!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 15:51

Assiej schreef:
je neemt de woorden uit mijn mond.....

Bloos

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 19:42

xcynthiax schreef:
ik vind het wel leuk al die verkiezingen


Tja, maar bedenk er dan eens bij,...stel je nu eens voor: jij bent apetrots op je paardje (weet niet of je er eentje hebt, maar het is maar bij wijze van voorbeeld) en je voegt je paardje toe,...er is altijd een verliezer natuurlijk, beeld je nu eens in dat jouw paardje geen stem krijgt, behalve die van jou?! Verward Dat lijkt me niet zo fijn Verdrietig . En het gaat toch vooral om het innerlijke,... Verward Bloos Maarja, het is wel fijn als je ziet dat jou paardje zulk soort verkiezing wint,...maar denk eens aan de verliezers? Verward Schijnheilig

Haha!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-03 20:12

Donna1 schreef:
ben ik het mee eens dat bedoel ik met 2 kanten

xxx

Haha!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers