Andalusier, hoeveel kost die

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 15:19

Ik heb 6000 euro betaalt voor mijn PRE en dit is werkelijk een superr paard!!
Het hangt heel sterk af van bij welke fokker/handelsstal je je PRE vandaan haalt en (als je hem hier in Nederland koopt) of hij ook Spaans beleerd is. In dat geval zijn ze meestal duurder.
Die van mij is zowel Spaans als Engels beleerd, echt een topperdje en echt showpaard!



Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 15:22

O ja, een goede handelsstal/fokkerij is Frysk-Andaluz Bv. Daar heb ik die van mij ook gekocht. De website isl; www.frysk-andaluz.com en ze zitten in Mijnsheerenland, Zuid-Holland.
Ik heb er zelf ook stage gelopen en nou rijd ik daar weleens wat paarden in het weekend.

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:58

ik ben het toch wel eens met suzanne. Ook de tong van mijn paard is aardig beschadigd, zijn neus zit ook vol littekens van de sereta en als er maar een zweep in de buurt van hem komt, raakt hij door het dolle heen!
Ook hij is in Spanje beleerd en sorry hoor, maar ik heb vind de manier van met paarden omgaan daar niet echt bevordelijk voor de paarden.

Gelukkig geldt ook voor mij en mijn paard dat ik met veel geduld het vertrouwen van mijn paard heb gewonnen en zich nu wat minder angstig gedraagt dan voorheen en hierdoor het rijden ook stukken beter gaat.

Ik wil nou niet zeggen dat de manier in Spanje fout is of slechter, maar het is absoluut mijn stijl niet om zo een paard te beleren!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _mobo_, Wopkebrok en 6 bezoekers