Keuringsresultaten Haflingers

Moderators: balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Leo
Coordinator Horse Event en moderator LZP en BB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:32

Hmm... Met Leo ga ik pas te keuren in hoofddorp als ze drie is. Ze is zo onbespierd als wat, en haar buik puilt uit Lips are sealed
Op advies van carina (gomir) denk ik inderdaad dat ze na wat rijden heel wat opknapt, en aangezien ze rastypisch naar de S-stam gebouwd is, op lijnen van haar vader, heb ik er wel vertrouwen in
Haar draf is mooi ruim, en ze ze nu al haar achterbenen er goed onder. Instappen doet ze ook netjes
Ik heb er wel vertrouwen in ja Haha!

'It's the Unknown we fear when we look up on death and darkness, nothing more'
- Albus Dumbledore -

Leo
Coordinator Horse Event en moderator LZP en BB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 15:56

Joyce schreef:
Maar toch vind ik het een kwestie van smaak wat betreft de bles. Ik vind een haflinger zonder bles niet mooi. Het gaat ook niet speciaal om brede blessen, maar gewoon een bles vind ik erg mooi. Anders missen ze iets vind ik altijd, haha. Maar dat is dan toch ook iets wat smaak betreft..
Gelukkig worden ze al strenger met premies, dat is wel zo leuk, toch?
Het zou mij nl toch geen reet kunnen schelen als Veerle niks zou behalen, voor mij blijft ze het zelfde Lachen En het is dan wel zo leuk voor degene die wel iets behalen, dat het ook nog echt iets voor stelt, maar ik ga wat offtopic geloof ik .. sorry..

Ik vind met bles ook stukken mooier

De moeder van m'n haf heeft een heel brede bles, en heeft meteen een heel ander koppie dan Leo, die een smallere bles heeft.
Blessen zijn bij Haf's sprekender dan kollen of aftekeningloze hoofden vind ik Lachen

'It's the Unknown we fear when we look up on death and darkness, nothing more'
- Albus Dumbledore -

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie