Keuringsresultaten Haflingers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 00:01

Wietze van de Beekenpieper:

2002: Eerste met een 1A premie in de ruinenrubriek van de Centrale Haflingerkeuring van Noord-Holland en Utrecht

2003: Derde met een 1C premie in de ruinenrubriek van de Centrale Haflingerkeuring van Noord-Holland en Utrecht

Bij vorige eigenaren niet gekeurd. Verder nog aan meerdere onofficiele keuringen meegedaan (Alkmaar, Schagen).

Afbeelding
2003



MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 08:04

Joyce schreef:
Hmm wat is de bedoeling van het topic? Dat je hier in zet als je pony iet behaald heeft op de keuring? Ik ben nooit op de keuring geweest nog, maar wil zeker wel een keertje gaan voor de lol.
Persoonlijk vind ik wit op het hoofd erg mooi, en volgens mij vind de jury dit over het algemeen ook. Ik ben afgelopen jaar op de keuring geweest en vond dat veel haflingers gewoon een premie kregen. Jammer, want zo stelt een premie eigelijk weinig meer voor. Zou leuker zijn als ze wat strenger waren, vind ik zelf..


Maar ze zijn ook strenger geworden
Bij de hengstenveulens dit jaar was er niet eens een 1ste premie gehaald (bij de ene groep iig). En de haflinger die vorige keer achter Wiets zat met een 1B had nu bv een 2e premie (en nee, hij zag er echt niet anders uit ofzo *LOL* )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers