Shetlanders

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:30

Haai Haai!! *meldt* Haha! Eindelijk weer een shettentopic! Goed gedaan Yara Knipoog Maarehm, ik wil wel weer eens een verhaaltje over Timon horen hoor Marieke! Dat is al lang geleden Tong uitsteken
Met Koos gaat alles goed. Hij heeft net een rustperiode achter de rug, omdat ik te druk was met mijn andere paardje... maar die gaat nu op rust, dus heb ik weer tijd voor mijn kleine manneke! Ik heb hem vandaag gelongeerd met een dubbele longe en ik moet zeggen dat het super gaat Koos werkt perfect met zijn achterhand en daardoor is zijn draf ook ontzettend ruim. Als ik zo met hem bezig ben, is hij heel geconcentreerd, echt heel lief Lovers

Maarehm Yara, een verlanglijstje voor sinterklaas? hihi, moet ik ook nog ff maken Tong uitsteken Ik ga ook leuke spulletjes voor Koos vragen!

Doegiezzz Jessie Knipoog


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:37

Gaaaaaaaaaaaaf, vrijheidsdressuur-boktmeeting! Daar moet ik bij zijn Tong uitsteken Maar is zeker aan de andere kant van NL Scheve mond Hoe gaat het trouwens met de kunstjes? Kent Timon nog nieuwe kunstjes? Lovers

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:56

Wel errug leuk! Misschien kan iets met Elke regelen... samen treinen Tong uitsteken Lijkt me wel super om jullie allemaal te meeten... met al die circuspaarden Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:44

ikke_89 schreef:
Cool een shetlander topic Haha! Moet je hier wat over je shetlander vertellen ofzo?? Tong uitsteken

Euhm, nee... dit topic gaat over Shires Tong uitsteken Knipoog

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 23:36

ukkiepuk"]
[quote="Yaar schreef:
Nou ukkiepuk, ik kom een les op superzorro nemen hoor Haha! Tong uitsteken[/b] Knipoog


Schijnheilig Ik kom oooooook! Knipoog

Hey, maareh... Dennis is erg populair onder de bokkers! Tong uitsteken Zullen we afspreken dat (de eigenaar van) de winnaar van de shettenverkiezing zijn shet tentoon moet stellen tijdens een meeting? Tong uitsteken Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar al die ventjes van jullie Haha!

Groetjes Jessie

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-03 16:23

Nou, lijkt me serieus wel een leuk idee om een aantal boktshetten irl te zien! Zodra ik mijn rijbewijs heb (over 3/4 jaar Schijnheilig ), kom ik hoogstpersoonlijk alle boktshetten bewonderen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers