Shetlanders

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anoniem

Shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:44

Er is helemaal geen topic meer waar we kunnen kletsen over Shetlanders, bij deze dan maar weer Lachen Denk dat iedereen wel weet wat de bedoel hiervan is Knipoog

Ben vanmiddag effe met Tess wezen wandelen, komt er een trekker met dubbel lucht voorbij, en hinneken naar die trekker Haha! Typisch Tess, ze vind die trekkers helemaal te gek Cool

BTW, ik moet nog een verlanglijstje maken voor Sinterklaas, iemand nog een leuk idee? Ik bedoel iets voor Tess of Novalee ofzo Tong uitsteken Ik weet wél wat ik al wel krijg, een abonnement op Brooke Hospital for Animals. Van de jeugdclub geloof ik Lachen

Bij ons in het dorp staan ook nog 2 shetjes, twee halfzusjes van Tess. Lizz & Fleur, echt schatjes. Elke keer hinneken als ik langs fiets Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:48

Mag je ook naar de VD Meeting als 'gast'. Tess kent alleen de basis Bloos Ik zou het wel heel leuk vinden om te komen kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:07

Zeker leuk, als ik vervoer kan regelen ben ik zeker van de partij Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:19

Lukt het een beetje met je leuke act Marieke? Hij moet wel leuk zijn hoor, anders kom ik niet Tong uitsteken

BTW, ik geloof dat Lizz & Fleur te koop staan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:58

Gaaf Ciska, is ze al een echt pennymeisje? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 09:58

Natuurlijk Marinke Haha! BTW, Diesel is een trés gave naam Haha!

En ik wil foto's zien hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 13:46

ikke_89 schreef:
Ik verzorg ook een shet (van Estragon hier op bokt) genaamd: Herlando, voor info + foto zie m'n profiel Schijnheilig

Hehe, jij wil profielviews Haha! Tong uitsteken Maar ik heb gekeken, lieve shet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:46

Awh Lon Ach gut Waarom had je Spike toen verkocht? Spike is stoer Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:38

Ben er wel eens langs gereden met mijn mams Lachen

Echt sjit voor je dat je het contact bent kwijgeraakt. Maar gelukkig heb je Leo nu Lovers Alleen Leo zal Spike nooit vervangen, dat kan gewoon niet Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:10

Gaaf zeg Ikke_89. Heb je nog foto's gemaakt? Haha!
Weetje, eigenlijk moet ukkiepuk ons uitleg gaan geven, want dan ga ik Tess net zo goed trainen als Zorro Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 18:27

Hehe Haha! Bedoel je Jolanda uit Slootdorp? Maar Ciska, dat red jij toch makkelijk? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 16:35

Gave shet Saskia! Nou ukkiepuk, ik kom een les op superzorro nemen hoor Haha! Tong uitsteken Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie