NRPS

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 13:24

Ik heb geen foto hier op de Pc, maar Kan wel n beschrijving geven Knipoog Lachen

Naam: Lady (officieel QS Lady Surprise)
Geslacht: Merrie
Hoogte: 1.35
Kleur: Vos
Geboortedatum: 01-09-1993
Vader: Verward
Moeder: Verward
Karakter: Liev *vooral voor kinderen*, vrolijk, niet sociaal tegen andere paarden *heeft waarschijnlijk veel alleen gestaan bij haar vorige baasjes, maar nu staat ze samen met n paar andere paarden en nu gaat het steeds wat beter Lachen Verkeersmak & bang voor de zweep Verward Kan heel goed knuffelen & is egt heeeel schattig Lachen Knipoog Haha!

Liefs, Mathilde xx


LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 17:16

ponymens"]
[quote="LadyFilou schreef:
Ik heb geen foto hier op de Pc, maar Kan wel n beschrijving geven Knipoog Lachen

Naam: Lady (officieel QS Lady Surprise)
Geslacht: Merrie
Hoogte: 1.35
Kleur: Vos
Geboortedatum: 01-09-1993
Vader: Verward
Moeder: Verward
Karakter: Liev *vooral voor kinderen*, vrolijk, niet sociaal tegen andere paarden *heeft waarschijnlijk veel alleen gestaan bij haar vorige baasjes, maar nu staat ze samen met n paar andere paarden en nu gaat het steeds wat beter Lachen Verkeersmak & bang voor de zweep Verward Kan heel goed knuffelen & is egt heeeel schattig Lachen Knipoog Haha!



Die pony ken ik!

Haar moeder is Cherry, een pony van een kennis. Wat grappig dat ik haar hier tegen kom. Heb je haar veulen ook?
[/quote]
jah? owh cool Haha!
neje die eigenaren hebben geen veulens van haar erbij.
haha waar ken jij haar van dan?
Tis egt zo'nn schatje! Haha!

Liefs, Mathilde xx


LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:35

ponymens schreef:
Haar moeder was drachtig zonder dat iemand wist hoe het heeft kunnen gebeuren, de vader is dus net niet bekend maar moet 1 van de NRPS jaarlinghengsten zijn geweest die daar toen naast in het land liepen. Ze was dus een verrassing, vandaar Lady Surprise.

Haar moeder Cherry stond toen in Zunderdorp bij jan Calis, waar ze ook geboren is. Als jaarling is ze naar manege de Jong in Aalsmeer gegaan, met haar moeder en toen is ze verkocht aan een vrouw die een stal had Quality Stables, vandaar de QS voor haar naam. Lady is daar gedekt met de NES hengst Lady's Darling Boy en is toen verkocht. Het veulen is trouwens later overleden (bedacht ik me later).

Haar (onbewuste) fokker staat nog steeds op manege de Jong met een arabiertje, Cherry (haar moeder) staat inmiddels op een soort rusthuis.

aha, thnx voor de info Haha!
Ja Lady heeft +/- 4 veulens in totaal gehad.
Ja Surprise Haha! is dan wel toepasselijk
Maar Lady is opzich wel n saaie naam..maja Ze is egt super-de-luxe lievv!!!!

Je kan wel merken dat dr arabierenbloed inzit, maja, opzich gaat het nu veel beter met mennen. Zaterdag hebben we n wedstrijd in Hulshorst.
*als die doorgaat..met dit weer.. Verward *
naja opzich vink t niet erg als t niet doorgaat, ga ik Lady de hele dag vertroetelen enzo Schijnheilig Haha!
kzal wel ff vragen of haar baas een paar foto's op de pc heeft van dr, kan ik dr laten zien OK dan! Lachen

Liefs, Mathilde xx

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:50

oh! Murphy is mooi! Lachen

Liefs, Mathilde xx


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 81 bezoekers