(arabier) Amateurkeuring bunschoten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 22:55

Ik ben nog steeds van plan te komen op 13 september met Cheyenne. Ik moet alleen nog even vervoer (een chauffeur) regelen en dan schrijf ik haar in. Ze zal er niet flitsend uitzien met haar lieve grasbuikie, maar ik ga gewoon lekker toch heen Knipoog


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 13:35

Isabel ik heb gestemd Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 22:39

Hazzebaz schreef:
Hebben jullie er wel erg in dat de sluiting al komende dinsdag is, van de Amateurenkeuring?!?

Wij zijn er ook, met meerdere paarden en doen mee aan de dressuur, aan de hand en liberty.


maar jullie zijn toch geen amateurs Verward

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 14:15

leuk! Welke rubriek zit je in???

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:35

ja ik kan ook niet wachten *LOL* hoop alleen wel dat het droog blijft....of is het soms overdekt?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 19:40

oh gelukkig maar! Wel balen dat de dressuur buiten is...duimen voor mooi weer *LOL*


Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 20:00

er gaat veel gebeuren die dag zo te horen!!! Leuk hoor. Ben benieuwd hoeveel mensen en paarden er op het terrein zullen zijn !

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:11

Joske"]
[quote="Franca schreef:
Ben benieuwd hoeveel mensen en paarden er op het terrein zullen zijn !


Riccardo en Joske zijn er zeker Haha! en een lol dat ze daar gaan hebben AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
[/quote]

dat geloof ik graag.....vooral met 2 van die lachwekkende types als Jennygirl en ik op het terrein Knipoog en dan met zo'n ezel erbij Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:25

Oh jammer als ze niet meegaat! Maar jij wel en dat wordt errug gezellig *LOL*

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 14:29

Ook mijn eerste keer! *LOL* Spannend...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 17:36

ja Riccardo.....jij speelt vals Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 09:04

Het gaat echt allemaal erg leuk worden.... *LOL*

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 22:48

Wat een sexy standje Riccardo Tong uitsteken Shaat staat er ook mooi bij; inderdaad iets teveel met haar achterbenen naar achteren...maar verder mijn complimenten....dat kan Yennie echt niet. Maar ja....die heeft ook niet 4 maanden in showtraining gestaan....ze is gewoon een echt "amateurpaardje" Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 08:41

Joske"]
[quote="Franca schreef:
ze is gewoon een echt "amateurpaardje" Knipoog


Les 1 : Hoe dek ik me in Haha! Afbeelding
[/quote]

...........in elk geval niet door showtraining Knipoog Haha!

Les 2: kan het alleen maar meevallen!!!! Haha!

(Franca begint inmiddels aardig zwenuwachtig te worden en als een kipje zonder kop heen en weer te rennen..... Haha! .....trailer regelen, spullen verzamelen, paard wassen etc etc..... Haha! )
Laatst bijgewerkt door Franca op 12-09-03 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 08:46

Jennygirl schreef:
Das niet zo moeilijk: Gewoon zeggen dat je aardig wilde zijn voor je amateuristische bijrijdster en haar Cheyenne liet voorbrengen (that's me). Die bijrijdster is natuurlijk een behoorlijke kneus die niets uit het paardje haalt.


Thanx voor de handige tip...ik ga hem onthouden eventueel voor morgen Tong uitsteken Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 08:54

Riccardo....wij hebben begrepen dat je anders NOG zenuwachtiger wordt......dus vandaar ons medeleven en onze bescheidenheid....is juist LIEF van ons Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 09:04

Ja het regent hier ook!! Balen inderdaad voor het wassen. Maar ik begreep dat het later op de middag zou opklaren. Of anders (tip van Jennygirl) zetten we onze merries gewoon in de regen met een fles shampoo in hun hoef....kunnen ze zichzelf wassen! Knipoog

Ik heb er ook 200% zin in. Ik ben wel een beetje zenuwachtig hooor.....hoop gewoon dat alles rustig verloopt. Tsja, en wat Cheyenne betreft ben ik realistisch.....het is geen getraind showpaard en dus helemaal groen wat betreft dit soort evenementen.....niet om mijzelf in te dekken, maar gewoon realistisch....We hebben ons best gedaan om er wat van te maken en verder zien we wel. Ik heb geen zin om daar met mega-hoge verwachtingen te komen en dan zwaar teleurgesteld terug te komen eventueelll....dit is veiliger....zie het als een overlevingsstrategie Tong uitsteken Voor mij is ze toch wel de liefste en de mooiste en ik vind het heerlijk om haar aan iedereen te laten zien morgen!!! Trotse ik! *LOL*

Maar voor jullie is het wel anders denk ik en ik hoop echt voor jullie dat Shaat de show zal stelen!!! Komt vast helemaal goed *LOL*

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:51

Het zal vast een heel leuk spelletje worden morgen!!! Ik ben nu routebeschrijvingen aan het uitprinten....

how's the lasagna Jenny?? Tong uitsteken

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 10:56

riccardo"]
[quote="Franca schreef:
Voor mij is ze toch wel de liefste en de mooiste en ik vind het heerlijk om haar aan iedereen te laten zien morgen!!! Trotse ik! *LOL*

Maar voor jullie is het wel anders denk ik en ik hoop echt voor jullie dat Shaat de show zal stelen!!! Komt vast helemaal goed *LOL*


Franca dit geldt voor mij ook hoor, denk jij dat ik hoge verwachtingen had dit jaar op de regionale en het NK.
Nee gelukkig niet en Shatia heeft zich dit jaar laten zien op een show dat was voor mij het belangrijkste en zeker niet het winnen.
Het meest blij ben ik nog met de behaalde 2e premie op de merriekeuring en zeker toen mevr modderman zei dat deze merrie in de toekomst een 1e zou kunnen krijgen als er progressie wordt geboekt.

Wat jij zegt over de liefste en de mooiste merrie vindt ik een mooi gezegde en dit geldt voor mij ook zo.
Morgen wordt een spelletje en geen gevecht op leven en dood.

Dat jij zegt dat het voor ons anders is klopt totaal niet,shatia heeft haar gebreken en dat weet ik al te goed.komend jaar zal dit in orde moeten zijn en we gaan er hard aan werken.
De amateurkeuring is gewoon voor de lol en meer niet.
Mij en shaat in een favoriete rol te zetten is niet reeel.
In 4 maanden maak je geen showpaard echt niet hoor.
En trouwens het is en blijft een amateurkeuring en al wordt ik laatste dan intresseert het me geen r..t
Ik wens iedereen veel lol dat is het belangrijkste.
[/quote]

Oja morgen is zeker voor de lol. En het is juist goed dat je goed voorbereid komt hoor, no offence Knipoog Ik denk alleen dat er mensen zijn die er iets "serieuzer" mee bezig geweest dan wij met Cheyenne. Thats the difference en vandaar mijn lage verwachtingen.

Maar ik begrijp dat we ECHT allemaal voor de lol komen en dat is super!!! Ik ben nu al erg trots op alle BOKT-arabs en eigenaren *LOL*

We gaan het wel met zijn allen vieren morgen toch na de rubriek???

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 20:34

Hahaha...jullie zullen het niet geloven maarr de pipo-neuzen zijn ECHT vandaag door Jennygirl gehaald....Riccardo.....ook eentje voor jou Knipoog

Vanavond samen met Jenny-girl Cheyenne helemaal gewassen met baby-shampoo en ze ruikt heeeerlijk naar Zwitsal en is superglad en glimmend Lachen

Wat erg jammer is, is dat madame vanmiddag nog even een leuk beenwondje (voorbeen) opgelopen heeft (hoe is een raadsel). Haar been is dus dik Boos! Hopelijk morgen minder. het is zo'n onbehouden sukkeltje.....iets te speels naar mijn zin....we hadden haar beter kunnen opsluiten op stal Tong uitsteken Haha! dan was dit niet gebeurd.....

Succes allemaal en slaap lekker!!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:58

SLAVENDRIJVER???? Tong uitsteken

Maar goed...mijn eerste poging tot slapen is mislukt.....brr.....ik lig gewoon de woelen in bed en denk aan alles wat ik eventueel kan vergeten.....stomme zenuwen....ik heb nog 6 uurtjes om te slapen....ik ga het dus maar weer even proberen!!!

Horseranch, dank je wel alvast!!!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:01

Slaap lekker *LOL* En succes met soppen morgen Knipoog

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:05

Yennie vond het wel lekker, alleen haar billies en staart vond ze helemaal niks.....ze trok haar staart zowat tussen haar billen Knipoog Oja en haar voorpluk manen....was ook niet zo leuk, vond ze.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:08

Inderdaad...GLIMMEN zullen ze!!! Oke, nu ga ik echt slapen.....of nee....woelen zal het meer zijn....ik heb 2 wekkers gezet.....ik ben nooit zo van vroeg opstaan Tong uitsteken

doeiii

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 23:12

Doen we zeker Wing! We zullen je er morgen wel bij missen hoor!!! Volgende keer gewoon komen *LOL*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 4 bezoekers