Engels Volbloed

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 19:03

hee, dat is grappig zo'n topic, heb net deze week een engels volbloed gekocht, voor het springen!!!
Zij is een Oprah Ghost x Youth

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 22:06

Ik heb sinds kort dus ook een volbloed, en het gaat al heel erg goed. Als ze echt goed ontspannen is met dressuur ,wordt ze zelfs een beetje sloom!!
Met springen gaat ze er helemaal voor, ze is 100% verkeersmak, en gaat graag crossen.
Voor mij een super paardje en dat voor een 5 jarige!!
Ik krijg ook veel commentaar van mensen die haar nog niet gezien hebben en dus meteen een antwoord klaar hebben: wat moet je ermee?
Nou laat ze maar mooi kletsen...

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:45

Oh, thoroughbred, dat is echt kl*te!!! En dan ook nog door zo iets knulligs gebeurd!!!
Heel erg veel sterkte!!!!!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 22:54

Oh, wat erg!!! En het is maar goed dat die vrouw toch goedkeuring geeft, het zou anders wel erg belachelijk zijn!!
Heeeeeeeel veeeeeel sterkte!!!!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 19:56

Maar Woogy, heeft niet elk paard dat? Mijn vorige paard was een KWPN-er (v. Junior STV) die was drukker dan het paard dat ik nu heb, een engels volbloed. Claudina is veel koeler in de kop dan mijn vorige.
Die vooroordelen, daar moeten we maar eens vanaf!!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:28

Met Claudina gaat alles OK!! En over gekkigheid gesproken, ik zet hierboven wel dat ze altijd zo koel is... Nou, vanochtend hebben we weer geoefend voor onze show tijdens de opening volgende week. We hadden op band applaus staan en de mensen aan de kant gingen herrie maken en klappen om te kijken of ze daar tegenkonden....
Nou, daar ben ik achter hoor!! Claudina werd ontzettend heet, en heeft constant zijwaarts gegalopeerd met de neusgaten helemaal open en de staart in de lucht! En de rest (15 paarden) waren eigenlijk best braaf...
Hihihihi, dat wordt nog wat volgende week, met 500 uitbundig klappende mensen op de tribune!!
Tja, gekke volbloed he? Knipoog

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 22:37

Claudina haat ook poetsen, vooral op haar buik en haar onderkant van de hals. Ze grijpt dan links en rechts om zich heen met de oortjes in de nek. Haha! Verder is ze super braaf hoor!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 16:18

Manen trekken kan bij die van mij ook niet!! die raakt helemaal in paniek!!
Dus daarom doen we maar gewoon steeds 1 plukje, duurt het wel even, maar als je elke keer 1 plukje doet, vindt ze het nog niet zo erg!! Dan is het voorbij voordat ze het in de gaten heeft.

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 19:42

Hee himyar, dat is leuk zeg! Ik kreeg laatst nog per post een videoband van de Pendleyfarm (waar mijn paard vandaan komt) met het verzoek om deel te nemen in het Syndicate, op de video stonden een aantal paarden. Best grappig! Zo'n paard heeft soms 200 eigenaren!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 22:45

*hint* Zie mijn onderschrift, foto's van mijn Engelse volbloed at work!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie