ijslanders wie>??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
icehester
Berichten: 61
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: oldenzaal

ijslanders wie>??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 11:25

hoi allemaal ik wou ff vragen wie er hier allemaal een ijslander heeft of er een rijd of er gewoon helemaal fan van is
zelf hebben we 2 ijslanders die echt super zijn OK dan!
ik rijd ook wedstrijden en heb 1 keer in de twee weken les bij marieke weber kent iemand haar? of kent iemand maaike burggrafer? die moet je haast wel kennen als je fan bent van ijslanders of als je er een hebt want zij is de bekendste vrouw van nederland met ijslanders, onze ijslanders zijn ook door haar ingereden
misschien kent iemand els van der tas ook een hele goede wedstrijdruiter
wk is ook begonnen wou er eigenlijk heen maar kon niet nou ja

xxx icelandichester Lovers

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 12:35

Ik heb nog geen ijslander, maar ben wel bezig om er 1 aan te schaffen. Het is een vosbonte merrie van 7 jaar, ongeveer 1.35 meter. Super nuchter, en een 5 ganger.

icehester
Berichten: 61
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 13:42

hey waar koop jij die ijslander dan?
groetjes icehester

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:48

ik ben helemaal fan van ijslanders, heb er helaas zelf geen. en ik heb geen instructie in de buurt, dus komt er ook vast geen. maar ik ben er helemaal fan van!

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 14:17

icehester schreef:
hey waar koop jij die ijslander dan?
groetjes icehester


Die koop ik bij http://www.sjavarfalli.nl/ Op haar verkoop pagina staat een foto van het paard wat ik wil gaan kopen Haha!

Ze is nog maar net begonnen, maar heeft leuke paarden staan.

icehester
Berichten: 61
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-03 09:44

ponyzotje schreef:
ik ben helemaal fan van ijslanders, heb er helaas zelf geen. en ik heb geen instructie in de buurt, dus komt er ook vast geen. maar ik ben er helemaal fan van!


heey ponyzotje, waar woon jij dan? want je hebt geen instructrice in de buurt
ik zelf woon in oldenzaal en ga 1 keer in de 2 weken lessen in exloo, anderhalf uur rijden vanuit oldenzaal!! jammer dat je er zelf geen hebt.
groetjes icelandichester

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 13:10

ik woon in west-vlaanderen, volgens mij staat er buiten een paar aan zee geen enkele ijs in west-vl en naar instructie moet je ook niet zoeken.

icehester
Berichten: 61
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-03 11:54

hey ponyzotje wat heb jij nou op je foto staan, kan er telkens maar niet uitkomen

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 12:28

ik ben ook wauwies van ijslanders! ik verzorg er zelf ook 1 van 19 jaar. foto's kan je vinden bij lol met je knol!

Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 13:22

ey hier meld zich nog een ijscofan, ik heb een keer de tölt op een ijs mogen proeven en zinsdien ben ik helemaal freak. Ik wil eerst volgend jaar mijn ruiterbewijs halen en daarna wil ik wat gaan lessen kwa ijslanders...

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 14:16

Hey Hester!

Ik ben ook een super ijslandergek! Wat leuk dat jij ook les hebt bij Marieke Weber! Ik ben net nog op ponykamp geweest bij haar, was superleuk! En ik ga nou elke maand naar gaedingi voor haar lessen! Els van der Tas ken ik ook heel goed, ik heb een paardje van haar gekocht! En ik ben naar het WK geweest, zie foto's bij LK Knipoog Misschien kunnen we via de Pb verder praten!

Groetjes Jessie

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:04

hoi allemaal mijn zus heeft ook een ijslander waar ik ook op rij. ik weet niet zeker maar volgens mij hebben we die bij maaike burggrafer *LOL* Pling gekocht. het is een merrie en is net gedekt door sneaver (kent niemand zeker )

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 16:38

Hallo ijslanders-freaks...

Hier meldt zich nog iemand die besmet is met het ijslander virus! Lachen
Ik heb drie jaar lang ijsco's verzorgt, alleen door m'n studie nu geen tijd meer Boos! Het eerst wat ik koop van m'n salaris is.... ???? Lachen

Heb ook een aantal wedstrijden meegereden in Oirschot --> wedstrijden zuid en in Lieren --> jeugdwedstrijd.
Rijdt er toevallig dit weekend iemand mee met wedstrijden Zuid? Ik ga zaterdag wel ff kijken, want als freak moet je daar bij zijn Lachen

Kijken jullie ook wel eens op de site icelandic-horses.com? Echt een aanrader!

Groetjes!


Flevolander

Berichten: 3839
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:11

ik denk dat iedereen daar wel komt op icelandichorses

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:13

Hier ik ook..Lachen

Heb op het moment 2 IJslandse mannen staan, misschien dat daar nog een derde bij komt..maar dat is even afwachten.

Ransie...doe Sanne maar de groeten uit Rotterdam van Lesley en Fjalar, vindt ze vast leuk..Knipoog

Christiane...Sneaver ken ik wel, tenminste als we het over de zelfde hebben. Staat hij op Stal Foxan ?

Jessie, als ik me niet vergis heeft de toenmalige vriend van Els Fraeva toen ook een aantal keer op wedstrijden uitgebracht toch ?

Groetjes allemaal

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:45

Les_Fjal: Hans, de man van Els, heeft Fraeva idd uitgebracht op wedstrijden. Hans: "Fraeva is mijn wedstrijdknol" ==> dat zei ie toen we voor het eerst gingen kijken bij Frae *LOL* Verder had hij weinig rij-evrvaring toen hij die wedstrijden 'voor de grap' ging rijden, haha! Daar had ik bij willen zijn Knipoog

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:47

Nou je hebt wat gemist hoor...want was misschien dan wel voor de grap, maar het zag er erg netjes uit !
Bij deze...: Ik vind jou paardje errug leuk

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 17:51

Les_Fjal"]
Nou je hebt wat gemist hoor...want was misschien dan wel voor de grap, maar het zag er erg netjes uit !
[/quote]

Ja idd, dat zij Els ook! Hij is ook een keer 2e geworden he?

[quote="Les_Fjal schreef:
Bij deze...: Ik vind jou paardje errug leuk


hihi, dankje! Leuk om te horen Lachen

MarjoEisla

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-04-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 20:54

Hey.. nou heb 1 ijslander en ken inderdaad marieke weber en els van der tas heb daar allebei een keer les van gehad..heb ook les van inge frieling gehad die ik dus het beste les vind geven:)
heb me ijslander bij fra gaedingi gekocht

groetjes

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:12

Ik weet niet meer hoeveelste hij geworden is...maar je paardje heeft toendertijd iedergeval indruk op me gemaakt
En moest wel lachen ...want 1 van de merries die ik toen reed vond Frae wel interessant...dus hebben Hans en ik nog even staan te babbelen, en ik heb Frae goed kunnen bestuderen..Knipoog

mikkieee
Berichten: 77
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 21:44

k heb een kei lieve ijslander van 9 jaar en volgrnd jaar hoop ik dat het er dan 2 zijn Boos!als het dekken gelukt is) Ach gut

petrakolen

Berichten: 364
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 22:46

Wij hebben 3 "echte "IJslanders en 1 halve (de andere helft is Welsh) en zij heeft dit jaar een veulentje gehad van Snaevar. Een verschrikkelijk lief gitzwart hengstje. De andere 3 zijn zwanger van Lysir van Lyraninge, Tjalder van de Grolhorst en Farandi fra Hesta Gard Hekla.

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-03 22:47

Heeej....dan hebben we het hier over Faxa....dat kan gewoon niet missen toch...?!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 00:58

Les_Fjal schreef:
Ik weet niet meer hoeveelste hij geworden is...maar je paardje heeft toendertijd iedergeval indruk op me gemaakt
En moest wel lachen ...want 1 van de merries die ik toen reed vond Frae wel interessant...dus hebben Hans en ik nog even staan te babbelen, en ik heb Frae goed kunnen bestuderen..Knipoog


Haha, echt leuk om te horen... euh lezen Knipoog! Zo zie je maar weer dat je veel paardjes vaker tegenkomt in de ijslanderwereld! Lachen Is er niet een video van die wedstrijd gemaakt ofzo Schijnheilig Tong uitsteken haha!

Ransie

Berichten: 210
Geregistreerd: 09-01-03
Woonplaats: De Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-03 12:43

Les_Fjal schreef:

Ransie...doe Sanne maar de groeten uit Rotterdam van Lesley en Fjalar, vindt ze vast leuk..Knipoog


Zal ik zeker doen!!

Kom jij ook dit weekend naar de wedstrijd 15-16 en 17 augstus?