Engels Volbloed

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 19:39

VOlgens mij is Kawa van Runningkawa ook een Kafu........Maar ik weet het niet zeker.

Maar de EV truckendoos is bekend hoor. Gewoon doorzetten en dan gaat dat best goedkomen. Een hele belangrijke tip. Word nooit echt boos, blijf zeker niet boos. Wees altijd consequent en vooral behandel ze heel eerlijk. Als je een EV eenmaal op zn p.k hebt getrapt door niet eerlijk te zijn ben je heel lang bezig dat weer goed te maken. Maar als ze eenmaal voor je gaan..... dan gaan ze ook voor je!


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 17:52

nee hoor mijn oude volbloed was Z2 dressuur en zou int gaan springen dussuh kunnen het allerbest hoor

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:29

Prins was Z2 dressuur en zou int gaan springen dus wat nou geen sportpaard........... Marca heeft zoveel meer aanleg dan ik er ooit uit zal halen.......... wat nou geen sportpaard... ach.... Volbloeden zijn altijd gebruikt om zwaardere rassen te veredelen en nu dat het gelukt is zijn ze niet meer nodig

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:34

natuurlijk heeft verkeerd fokken tot slechte skeletten geleid. Maar ach dan zouden ze de fout bij zichzelf moeten zoeken.... kan niet he

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:38

Ergens hebben ze daar ook natuurlijk wel gelijk in. Het sterke putn ligt altijd wel in vermogen, snelheid en behendigheid en nou niet echt bepaald op dravend vlak... geeft ook niet. Je kan niet alles hebben. Vaak maakt hun instelling dat wel goed. Door een hoop werklust willen ze wel die draf er uit persen zeg maar

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 09:16

Tweeeee druppels water Marca! echt waar

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 12:07

Gaaf hoor, tzeeeees dat zou ik nou ook wel eens willen. Leuk hoor


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers