De zoektocht.. Frans paspoort, bijzonder paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elin_

Berichten: 9621
Geregistreerd: 11-11-09

De zoektocht.. Frans paspoort, bijzonder paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-21 18:23

Hi bokkers,


Allereerst hoop ik dat het topic goed staat. Na een drukke periode heb ik eindelijk de tijd en energie over om op zoek te gaan naar Esio zijn herkomst.

Ik heb er Franse papieren bij, maar het is een kruising dus geen stamboom. IFCE instituut staat erop.
Verder heb ik een UELN nummer en een sire nummer.
Vader / moeder staan er verder niet in.

Wie wil meehelpen? Heeft ervaring met Franse paspoorten? Ik ben vooral benieuwd naar zijn ouders en eventueel waar hij uit Frankrijk vandaan komt.


Het gaat om deze knapperd
Afbeelding



Thioro

Berichten: 3982
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: France

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-21 18:31

Als er ouders bekend zijn, dan staan die in het paspoort.
Ik vermoed dus dat hij ONC geregistreerd is (onbekende origine).
Dat staat ook op het paspoort: ONC of OC als 1 van de ouders bekend is. Of het ras/stamboek als beide ouders bekend zijn.

Ook de fokker zou in het paspoort moeten staan. Indien onbekend dan staat er wel ergens een (geschatte) geboortedatum.

Heb je foto's van het paspoort?

Als je wil kan ik met het SIRE nummer wel wat opzoeken. Maar bij een onbekende kruising zal die informatie dus beperkt zijn.


Elin_

Berichten: 9621
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-21 13:05

Thioro schreef:
Als er ouders bekend zijn, dan staan die in het paspoort.
Ik vermoed dus dat hij ONC geregistreerd is (onbekende origine).
Dat staat ook op het paspoort: ONC of OC als 1 van de ouders bekend is. Of het ras/stamboek als beide ouders bekend zijn.

Ook de fokker zou in het paspoort moeten staan. Indien onbekend dan staat er wel ergens een (geschatte) geboortedatum.

Heb je foto's van het paspoort?

Als je wil kan ik met het SIRE nummer wel wat opzoeken. Maar bij een onbekende kruising zal die informatie dus beperkt zijn.


Ik ga je even een pb sturen. Ik weet niet wat handig is om te delen op een openbaar forum?



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers